Atlantaaaaaaa!!!!
Ja we weten nog niet zo spannend maar dat komt echt snel!!
xxx.
Ps. lieve reacties(A)?
SAM POV:
Daar zat ik dan met mijn vader in het vliegtuig naar Atlanta. We zijn al bijna daar en dan komt ons nieuwe leven. Ik ben benieuwd naar mijn nieuwe mentor, nieuwe klasgenootjes enzoo.
*1 uur later aan gekomen in Atlanta*
Nou daar zijn we dan in Atlanta..
Nieuwe mensen, andere huizen, andere school.
Morgen moest ik voor het eerst naar school!
Ik reed met mijn vader naar ons nieuwe huis mijn vader had al een nieuwe auto gekocht zodat we al van het vliegtuig naar ons nieuwe huis konden rijden.
Toen we bij ons nieuwe huis aankwamen dacht ik WOW wat een mooi huis! Het is echt groot, veel groter dan in Nederland. Toen ik binnen stapte legde ik eerst de koffers in de gang. Toen alles binnenlag bracht ik mijn koffers naar mijn nieuwe kamer, mijn kamer was al helemaal ingericht echt mooi! ik legde mijn spullen neer, ik zou ze straks uitpakken, het was namelijk pas 2 uur 's nachts in Atlanta. Nu eerst maar eens wat slapen ik was veel te vroeg opgestaan.
Ik werd 'smorgens vroeg om 10 uur wakker. Door mijn wekker die keihard afging in mijn koffer!
Ik liep naar onder en at wat brood dat mijn vader had gehaald. Toen het 12 uur was gingen we alles uitpakken. Dat was veel werk.
Ik moest morgen voor het eerst naar school, echt spannend. Ik ben benieuwd nar mijn klas.
Ik besloot om 10 uur te gaan slapen want morgen was een bijzondere dag.
JUSTIN POV:
Het was nu alweer 10 uur savonds. School was echt leuk vandaag, ik kon weer met mijn vrienden voetballen en skaten na school, dat had ik gemist toen ik op tournee was. Morgen moest ik het nieuwe meisje rondleiden. Mijn vrienden zeiden dat ze Sam heet. Ik ben benieuwd hoe ze is. Haar naam is wel stoer!
Laat ik maar gaan slapen het is al half 11 en morgen moest ik vroeg op school zijn!
Nog niet spannend genoeg hè?
Nou dat komt morgen wel
xx.
Reageer (3)
ik vind het echt heel erg leuk dat je de hele tijd sam pov, justin pov, sam pov, justin pov doet
1 decennium geledendat vind ik leuk _O__O_
doet hij er een half uur over om dit te denken:
"School was echt leuk vandaag, ik kon weer met mijn vrienden voetballen en skaten na school, dat had ik gemist toen ik op tournee was. Morgen moest ik het nieuwe meisje rondleiden. Mijn vrienden zeiden dat ze Sam heet. Ik ben benieuwd hoe ze is. Haar naam is wel stoer!"
daar doe ik zo'n 20 seconden over, had niet verwacht dat Justin Bieber daar een half uur over zou doen
hihi
mijn zus heet ook sam !
1 decennium geledennja... lekker boeiend..!!
xxx snel verder..
heeft ze geen moeder? of heb ik iets gemist ik heb tot dit hoofstuk alles gelezen
1 decennium geleden