Inpakken...op naar atlanta!!
Jaa eerst nog een stuk op school en dan bijna naar Atlanta!!
Lieve reacties?
xxx.
SAM POV:
Toen ik binnenkwam stonden daar Bart en zijn groep.
Natuurlijk stonden ze mij op te wachten bij mijn locker. Ik begroette ze maar ze bleven staan. Bart zei:"He daar hebben we ons lieve slaafje" "Ik ben je slaafje niet Bart!!""Wat wil je dan zijn ons pispaaltje?" "Nee laat me met rust!"
Ik pakte mijn boeken en liep snel naar de les.
Na school fietste ik snel naar huis ik moest namelijk al mijn spullen in gaan pakken want overmorgen gingen we naar Atlanta, een nieuwe school, een nieuw begin. Nieuwe vrienden, nieuwe klasgenoten, ik ben benieuwd hoe het is.
Ik besloot te gaan slapen om 10 uur want morgen moest ik al om half 9 beginnen veel te vroeg.
Ik werd 's morgens wakker van de wekker en keek op.
"Het is al 8 uur!!" gilde ik door mijn kamer.
Ik kleede me snel aan en nam een appel mee die ik op de fiets op at. Ik kwam net op school toen de bel ging. Ik liep de klas in en in de les werden er briefjes naar me gegooid."He Sam gelukkig ben je morge weg hoef ik niet meer naar je lelijke kop te kijken" stond erop. k verscheurde et en gooide het weg. Zo ging het de hele dag door. Allemaal briefjes. Toen ik thuis kwam stonden alle koffers onder. Vanacht zouden we naar het vliegveld gaan, naar Atlanta ik ben benieuwd hoe het daar is.
Om 3.00 's nachts maakte mijn vader me wakker.
We moesten vertrekken. Ik kleede me snel aan en we vertrokken. Om 5.00 uur zaten we in het vliegtuig.Op naar Atlanta!
JUSTIN POV:
Ik moest er steeds aan denken wat mijn mentor vandaag zei:"overmorgen komt er een nieuw meisje in de klas zorg dat je aardig bent want het is niet leuk om nieuw te zijn". De mentor had mij aangewezen om haar rond te leiden. Ik was gister namelijk weer na een lange tijd op school. Ik had al veel concerten gehad door heel Amerika. Ik moest haar rondleiden. Dadelijk is het zon fan die aan me gaat hangen omdat ze fan van me is. Ik hoop van niet, ik haat dat dat meisjes op school aan me hangen! Ik besloot te gaan slapen en zag overmorgen wel hoe ze was.
Reageer (2)
het was tog bas en niet bart
1 decennium geledenegt een cool verhaal
1 decennium geledenmaar ga gauw verder hoor