158
Wie heeft er al weer zin in de volgende vakantie?
Ikke in ieder geval wel!
Omdat ik zondag, maandag en dinsdag niks gepost heb, is deze extra lang ; )
Enjoy
Ikke in ieder geval wel!
Omdat ik zondag, maandag en dinsdag niks gepost heb, is deze extra lang ; )
Enjoy
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Ja da filmpje heb ik 20 januari gezien kei zielig ;o
1 decennium geledenHij heeft wel gelijk ... Denk ik wat niemand kent de waarheid
Gehoord van Justin Bieber ? (Sorry als er hier een belieber is maar ik vond het smijten ) x
Super stukje! Echt heel lief!
1 decennium geledenEn dat flimpje; wauw, ik zat gewoon serieus te huilen ;$, het was zo mooi en laat echt zien hoe hij echt is. Love him <3
ps; ik reageer eigenlijk nooit, maar ik wil wel ff zeggen; I love you and your story! Je schrijft echt heel goed en het verhaal is ook echt super goed. En elke keer als ik zie dat je een nieuw hoofdstuk hebt geschreven spring ik een gat in de lucht haha!
Keep the good work girlll
Oooooh echt weer een super stukje!
1 decennium geledenIk ga zeker je quiz in vullen! Want ik vindt je verhaal echt geweldig, dus de volgende zullen dat vast ook zijn! Ben benieuwd!
Ooh flimpje ga ik straks zeker nog zien! Muuuug Harry girl !
Love Harry!
Ik heb inderdaad ook al zin vakantie , maar helaas dat zal voor mij nog nie in zitten! Pas juni, want dan ga naar Londen!
Ik heb vandaag met een paar vriendinnen beslist dat we in juni naar Londen gaan (joepie!) en als we nog kaarten vinden voor one direction in Londen, ga ik ze daar ook nog eens zien! Hoe Nice zou dat zijn! Hopelijk vindt ik er nog! Dan zie ik ze gewoon in Londen en in Amsterdam ! Zou echt bangelijk zijn en dan en foto met Harry , zou pas Nice zijn! Oké nu ben ik te veel Aan het dromen! ( mag wel eens he! )
Nog een fijne avond een leuke week!
Ben benieuwd naar het volgend stukje!
Tot snel! Xxxxxx
Dat filmpje was inderdaad heel mooi en iedereen zou het moeten bekijken, gewoon omdat het de waarheid is!
1 decennium geledenHij verdient echt respect, want hij geeft het anderen ook.
Superhoofdstukje alweer en ik ga zeker die quiz invullen, hoor!!
Snel verder!!
xxx
Dit is zo lief
1 decennium geledenen aw, dat filmpje...
Ik ben niemands girl (behalve van Marciano (mijn flirtationship)) maar dat was een erg mooi filmpje!
snel verder.. en natuurlijk ga ik die quiz invullen c:
xxx