Gepest..
(jaa ik weet dit is avril lavigne en avril is een stuk ouder maar ik kon geen skategirl vinden.. maar hierna komen justin plaatjes!!)
Dit is eerste deel lieve reacties altijd welkom(A)
xxx.
SAM POV:
Ik ren door de straten achtervolgt door lachende stemmen ze lachen me niet toe maar juist het tegenovergestelde. Ze lachen me uit. Ik kon uit de stemmen opmaken dat het bas en zijn bende waren. Ik ren snel een steeg in die dood blijkt te lopen. Ik hoor hoe ze dichter bij komen. Net op het moment als ze me willen grijpen...
.. Gaat mijn wekker. Van de schrik rol ik uit bed en kijk blij naar mijn wekker ik kan hem wel zoenen hij heeft me gered van z'n gill/zwetend-wakker word moment. Maar dan zakt mij humeur weer naar mijn nul punt. Vandaag weer school maar goed dat ik dit weekeind naar Atlanta vertrek. Ja, je bent niet gek ik ga naar Atlanta verhuizen omdat mijn vaderdaar een neiuwe baan heeft en ik ga naar een nieuwe school en blabla.... Ga zo maar verder. Ik hoop wel dat ze daar een beetje aardiger zij dan hier op school. Ik besluit maar eens van de grond op te staan en me te gaan aankleden. Ik pak een skate broek en een strak hemdje en doe eer een vest over aan stap snel in mijn nike's. Als ik beneden kom is iedereen al weg. Ik doe langzaam aan. Als ik mijn ontbijt op heb pak ik mijn fiets en fiets op een slakken tempo naar school. Als ik op school aan kom gaat iedereen een stap verder weg van me staan. Snel loop ik naar binnen toe en zie Bas daar al staan dit kan niet veel goeds beteken……
Hopelijk vonden jullie het leuk..
xx.
Reageer (5)
AVRIILLLLxD
1 decennium geledenheel leuk,
1 decennium geledenik ga snel verder lezen, want er zijn al 35 hoofdstukken geschreven, ga jij maar vast verder a.u.b?
leuk
1 decennium geledenleuk(H)
1 decennium geledenverdorr =]
1 decennium geleden