Just Kidding? --Gackt en andere J-Rockers-- [35]
Tsuki Pov:
Verderop zie ik Ihito, Yoshiki, Yoshi en Gackt al aankomen en zie dat Ihito zit te huilen.'Waarom zit dat meisje daar te huilen?'vraagt meneer met een rare bril dat een snor heeft.'Iemand heeft zeker banaan gezegt tegen haar.'zeg ik dan droog en staar voor me uit omdat ik nog 2 bekende koppen zie.'Ik zie nog 2 bekende koppen!'zeg ik dan blij en klap in me handen waardoor die 2 bekende koppen naar me kijken en dan naar de andere 3 jongens die naast me zitten, en ze lopen op ons af.'He, jongens!'zeg 1 van de 2 bekende koppen terwijl hij lacht.. wat best wel schattig is..'OMGENKI DAT ZIJN....
Verderop zie ik Ihito, Yoshiki, Yoshi en Gackt al aankomen en zie dat Ihito zit te huilen.'Waarom zit dat meisje daar te huilen?'vraagt meneer met een rare bril dat een snor heeft.'Iemand heeft zeker banaan gezegt tegen haar.'zeg ik dan droog en staar voor me uit omdat ik nog 2 bekende koppen zie.'Ik zie nog 2 bekende koppen!'zeg ik dan blij en klap in me handen waardoor die 2 bekende koppen naar me kijken en dan naar de andere 3 jongens die naast me zitten, en ze lopen op ons af.'He, jongens!'zeg 1 van de 2 bekende koppen terwijl hij lacht.. wat best wel schattig is..'OMGENKI DAT ZIJN....
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
verder of anders...
1 decennium geledenuhm ja ff denke...
GEEN SUTKJE BIJ BACKSTAGE
omdat Tsuki uitgroei is !
1 decennium geledenen uitgroei socks ><
snel verderen :D
X
snel verderr
1 decennium geledenxx
VERDER
1 decennium geledenIK WEET WAALUM NIET
OMDAAAT TSUKI EEEN PEDO IS :'D
YAY~