Foto bij 15

I love Acacia Clark so much!
She's my inspiration <3

'' Het komt goed lieverd.. hij komt er wel overheen'' zei hij terwijl hij over mijn pijnlijke rug en arm wreef.

~

'' Daan, gaan we nog logeren?'' Vroeg ik toen ik uitgehuild was. '' Tuurlijk, maar misschien is het handiger als je eerst met Nick praat. Voordat we opeens weg zijn.'' hij had gelijk. Ik moet met Nick praten. Ik knik en loop de kamer uit naar Nick. Ik klop aan. '' Kom binnen.'' zegt hij snikkend. Dit is de eerste keer dat hij me zomaar binnen laat. Ik liep zachtjes de kamer binnen en sloot de deur. Ik keek in de kamer en zag Nick snikkend op zijn bed zitten. Ik ging naast hem zitten en knuffelde hem. Na een tijdje geknuffeld te hebben lieten we elkaar los. '' Sorry voor alles, ik moet accepteren dat Emma weg is. En jou moet ik ook laten gaan. Ik neem bijna je hele liefdes leven over joh.'' zei hij half lachend. Ik glimlach en knik. '' het maakt niet uit.'' zei ik en gaf hem een knuffel. '' Weetje, Daan lijkt me helemaal niet eens zo'n erge gozer haha'' zei hij lachend. '' Kom! Dan kom je nu mee naar me kamer en dan ga je het goed maken met Daan!'' Ik stond op, pakte zijn hand en trok hem mee. Hij stribbelde een beetje tegen, maar liep toch mee.
'' Daantjeeeee'' zei ik lief toen we in mijn kamer stonden en liepen naar hem toe. '' Nick wil iets tegen je zeggen'' Ik liet Nick los. Hij liep zachtjes naar Daan toe. '' Sorry man, dat ik zo raar deed. Maar je kent het verhaal van Emma. Daardoor was ik zo raar. Het spijt me.'' verontschuldigde hij en gaf Daan een boks. '' Maakt niet uit joh. Is al goed.'' glimlachte Daan. '' Maar nogsteeds voorzichtig met haar zijn he! Ik weet je nogsteeds te vinden.'' zei Nick lachend. Daan knikte. '' Zal ik doen, zo'n perfect meisje laat ik niet gaan.'' zei hij bloosend. Ik voelde dat ik ook rood werd. '' Maar Nick, we kwamen hier met z'n tweeën om te vragen of ik bij Daan mag blijven logeren, mag dat?'' Ik zette een pruillip op en keek met grote ogen. '' oke oke is goed, als goedmakertje. Veel plezier tortelduifjes.'' zei Nick en liep mijn kamer uit. Ik sprong in Daans armen en knuffelde hem. '' Kom, we gaan je spullen inpakken'' zei Daan en gaf me een kus.

'' Oke dus hier slaap ik?'' vroeg ik en wees naar een matras op de grond in zijn kamer. '' Jup. Of bij mij in bed als je dat wil'' hij gaf een knipoog. Ik knikte en sprong in zijn bed. Zijn kussen ruikt zo lekker naar hem. Mijn mobiel trilde en zag dat ik een berichtje kreeg. Van Rein? Ik was Rein na vanmiddag alweer vergeten.

Rein: Heey xx
Sabine: Heeii xx
Rein: Mag ik wat vragen?
Sabine: Natuurlijk!
Rein: Betekende die zoen van vanmiddag nog iets voor je? Of naja, voor ons


Ohja de zoen.. Die was ik alweer vergeten. Straks denkt hij dat ik hem leuk vind. Maar ik heb met Daan..
'' Met wie whapp je?'' vroeg Daan nieuwsgierig en kwam naast me zitten. '' Oh, met niemand'' zei ik en kantelde mijn mobiel zodat hij niets kon zien. '' Oh jawel, met wie?'' hij keek wat bozer nu. '' Neehee, niemand!'' lachte ik. '' Kom op Isa. Doe nou niet zo stom. Waarom mag ik het niet weten?'' zijn stem klonk steeds bozer. '' oke, ik app met Rein.'' ik was best geschrokken van wat hij zei, dus ik zei maar snel de waarheid. '' Waar praten jullie over? Laat eens zien!'' hij probeerde mijn mobiel af te pakken. Hij mag hoe dan ook nooit dat bericht lezen. Ik rende lachend met mijn mobiel naar de hoek van de kamer. '' Nu krijg je de kieteldood hoor!'' zei hij lachend en kietelde in mijn zij-en. Door al dat gelach hield ik mijn mobiel minder sterk vast en pakte Daan hem af. '' Shit!'' dacht ik. Er ging een steek van zenuwen door me heen. Daan stopte gelijk met lachen. Er liep een traan over zijn wang. Hij liep de deur uit en ging naar beneden.

Reageer (2)

  • JustEsmee

    Ahw wat zielig voor daan... : ( snel verder! X

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    DRAMA OMYGOD GA VERDER! Echt super goed!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen