Foto bij Just a dream

Ik schrok van mezelf. Wat voor stoms had ik nu weer gezegd!? Ik was doods, maar dan ook echt doodsbang voor zijn reactie. Het bleef een heel eind ijzig stil, zo stil zelfs dat ik dacht dat hij overwoog om echt te doen. Zou hij?
'Ik denk dat jongens kussen niet echt iets voor jou is,' zei Romeo uiteindelijk, maar hij leek verlegen. Echt verlegen.
De kleine vleermuisjes begonnen weer opgewonden in het rond te vliegen.
Misschien, héél misschien, was er toch wat hoop...

We zaten gezellig naar TV te kijken. het was ondertussen al avond. Man, wat vliegt de tijd! We keken naar een of andere actiefilm die ze op een of andere zender afspeelden. Ik had hem al eens gezien maar kon me niet meer herinneren hoe het af liep. Romeo zat gespannen naar de film te kijken terwijl ik gewoon... naar hem zat te kijken. Sinds die keer dat ik hem had gered van het
bijna-auto-ongeval deed ik niets liever dan hem aanstaren. Ik had er voortaan een nieuwe hobby bij. Ineens merkte Romeo mijn blik op. 'Zit er iets in mijn haar?' vroeg hij. 'Nee nee, ik eu...'
Snel! Iemand met een goeie smoes?
Hij keek me verwachtingsvol aan. 'Ja...jij wat?' vroeg hij. Verlegen schuifelde ik met mijn voeten over elkaar. 'Als je van me houd moet je dat gewoon zeggen hoor,' zei hij. Ik geloofde mijn oren niet! 'Hoe weet je dat?' vroeg ik geschrokken. 'Ik ben niet dom hoor,' lachte Romeo en hij nam mijn handen vast. we sloten onze ogen, bogen naar elkaar toe en...

Met een schok werd ik wakker. Op de TV kondigde de presentatrise net een thriller aan voor boven de 16 jaar. Dit kon je niet menen! Ik was gewoon in slaap gesukkeld. Ik wilde het wel uitschreeuwen maar ik hiel me in. Wat zou ik dan in godsnaam aan Romeo moeten zeggen? Over Romeo gesproken... waar was hij? Ineens had ik het door. Ook Romeo was in slaap gevallen. Hij had zijn benen opgetrokken en op de sofa gelegd. Zijn hoofd had hij neer gelegd op mijn schoot. Zijn handen lagen naast zijn hoofd op mijn knieën.
Oh, hoe lief!
Volledig vertederd wreef ik een lok uit zijn gezicht.
Eerst twijfelde ik wat maar toen raapte ik al mijn moe bijeen en drukte hem een kusje op zijn wang.

Reageer (5)

  • SterreStarx

    Aaaaaaawh!!! Ga plz verder met het verhaal!!! (H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • BloodySky

    mocht je toevallig nig inspiratie hebben... SNEL VERDER
    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • GentlePirate

    ^^

    1 decennium geleden
  • kjaartje

    verder verder verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa verderrrrrrrrrrrrrrrrr

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kjaartje (H)

    1 decennium geleden
  • JudasLoverr

    (K)
    hoe schattig!
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen