Foto bij 14

Hey!
Het zou kunnen dat ik opeens heel veel ga schrijven, want ik zit heel erg in een dip. Alles zit me tegen..
En als ik verdrietig ben ga ik schrijven : )

Iemand nog tips voor mijn verhaal? Of is het niet meer spannend? Gewoon zeggen he! ^^

En Esmee, ik kan je wel het vriendinnetje van Nils maken, maar Nils komt niet zo heel vaak voor in m'n story...
Maar als hij weer is voorkomt zou ik jou ook in het verhaal stoppen!
xo

Hoe had ik zo boos kunnen zijn terwijl hij me alleen maar wou beschermen?

~

Ik kreeg zoveel tranen in m'n ogen. Hoe slecht vriendinnetje kan ik zijn? '' Het spijt me zo erg! Ik..ik..'' verder kom ik niet, want Daan begint door me heen te praten. '' vertrouw je me niet dan?'' vraagt hij teleurgesteld. '' Natuurlijk wel!'' zeg ik. '' Doe dat dan.. ik zou je echt niet verlaten hoor, ook al doe je stomme dingen net als ik.'' zegt hij onzeker. Zou ik hem nu zeggen dat ik met Rein heb gezoend? Want hij zou het niet uitmaken.. Maar ik besluit het toch maar niet te doen, het is niet het goeie moment
'' Kom je bij mij logeren?'' vraagt Daan na een stilte. '' Ja! Dat zou super zijn!'' zeg ik enthousiast en knuffel hem. '' Kom, we gaan naar je huis om spullen in te pakken.'' zegt hij en pakt mijn hand en trekt me huppelend mee. '' I can't live without youuuuuu'' zingt Daan vrolijk terwijl we huppelen. '' And I never let you gooooooo!''. We lachen en huppelen mijn voortuin in.'' shit!'' schreeuw ik heel hard. '' Watsupp?'' vraagt Daan. '' Ik ben alleen met Nick thuis.. En als ik zeg dat ik bij jou ga logeren slaat hij me zoiezo weer.'' zeg ik teleurgesteld.'' Waar is je moeder dan?'' Vroeg hij. Ohja, dat heb ik Daan nog niet verteld, dat mijn moeder in het kliniek zit. Want vlak daarna zag ik Daan zoenen met dat meisje. '' Uh vertel ik straks wel, maar het komt er dus op neer dat ik alleen ben met Nick.'' zeg ik snel. Het was stil en we begonnen beide na te denken. '' Kan je het echt niet proberen? Nick moet toch ooit accepteren dat we hebben. Hij kan niet voor eeuwig boos blijven.'' Daar had Daan gelijk in. Nick moet het accepteren. Ik doe de voordeur open en we stappen onzeker naar binnen, en sloten de deur heel zachtjes. '' Kom mee naar mijn kamer'' fluisterde ik. We liepen zachtjes naar mijn kamer. Daan ging op mijn bed zitten en bekeek mijn kamer. '' Ik ga even kijken of Nick in zijn kamer is.'' Daan knikte en ik liep weg. Ik dacht dat hij misschien weer dronken op bed lag. Want het was zo stil. Ik zat te twijfelen om aan te kloppen. Maar ik besloot het niet te doen. Maar opeens hoorde ik Nick praten. '' Je bent zo perfect ah, met je mooie lichaam'' wat zegt hij nou weer? Zit hij daar nou weer met een meisje? Ik dacht niet over de consequenties en deed de deur open. '' WATTEFACK DOE JIJ HIER. SCHEER JE WEG, TRUT'' schreeuwde Nick heel hard naar me. '' Wie is dat? JE VRIENDIN?'' schreeuwde het meisje nu ook. Ze stapte van Nicks schoot af en trok haar kleren aan. '' NEE! DAT IS MIJN KUTZUSJE!'' Schreeuwde Nick naar het meisje. Ik stond geluidloos in de deuropening. Ik zag Daan in mijn ooghoeken opstaan omdat hij wou kijken wat het geschreeuw was. '' Jaja, ik zie je wel weer op school.'' zei het meisje en liep weg. '' i-ik.. het spijt me'' haperde ik naar Nick. '' JE VERPEST ALLES! WAAROM BEN JE GEEN LEUK OF LIEF ZUSJE!?'' Schreeuwde Nick naar me en gaf me alweer een klap en sloeg en schop op mijn armen en benen. '' Doe is ff normaal tegen Isa!'' zei Daan boos. Nick en Daan stonden tegenover elkaar. '' Oh, jij bent er ook! Wat een verassing. De pedo, mijn zusjesverpester! Voordat jij kwam was mijn zusje nog leuk!'' Hij klonk boos en verdrietig tegelijk toen hij het schreeuwde. '' Nee Nick.. Jij was nog leuk voordat ik met Daan kreeg.. Je begon opeens met slaan en drinken.. Wat is er met je gebeurd?'' zei ik huilend. Ik zag tranen in Nick's ogen. Ik heb hem nog nooit zien huilen sinds.. sinds Emma.. Nick keek verward, verdrietig en boos tegelijk. '' Ik hield van Emma.. Ze was de perfecte zusje, we hadden zo'n goeie band.. Maar toen was ze opeens weg, weg uit mijn leven. Ik ben er nooit overheen gekomen. Daardoor drink ik, samen met mama. Samen huilde en dronken we als je sliep of op school zat. Ik wil voorzichtig met je zijn. Ik wil niet dat Daan ooit je hart breekt en dat je jezelf ook zoiets als Emma aandoet. Dat wil ik voorkomen. Ik neem zoveel vriendinnetjes, die het meestal met mij uitmaken om dezelfde pijn te voelen als Emma. Ze moet weten dat ze nogsteeds bij me is! Ik mis haar.'' alle tranen stroomde nu over zijn wangen. Ik wist echt niet dat het hem zo erg dwars zat. Ik voelde een steek door mijn hart. Hij liep huilend naar zijn kamer. Daan ging op zijn knieen en trooste me. '' Het komt goed lieverd.. hij komt er wel overheen'' zei hij terwijl hij over mijn pijnlijke rug en arm wreef.

Reageer (1)

  • JustEsmee

    Ahw wat zielig... : ( het maakt mij niet uit! Jij mag weten wat je met je verhaal doet! Snel verder. X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen