Chapter 18~Louis
Wat moet ik nu doen terwijl mijn lieve kleine zusje daar ligt met een ernstige ziekte? Ik weet het even niet meer. Imke, Lisa, Gwynn, Ikrame, Liam, Zayn, Niall en Harry steunen me heel veel. Ik mag daar blij mee zijn. Ze zijn zo lief tegen mij. Maar ik heb geen idee hoe het verder gaat. Ik heb goed gepraat met Imke. Imke en Sarah konden heel goed met elkaar opschieten. Imke weet nog dat ze Sarah Roze chipszakje, Captian Sushi en Tara Thee noemden. En Imke was dan Blauwe Chipszakje en Captian Pizza. Dat vertelde ze echt met een glimlach. Ik heb respect voor Sarah, Lisa, Gwynn, Imke en Ikrame. Sarah, Gwynn en Imke kennen elkaar al sinds groep 3. En Lisa was er in groep 5 bij gekomen en toen met groep 6 werden ze gehusseld en kwam Ikrame er bij in groep 7. Imke weet nog veel van vroeger. Dat is echt mooi om te horen. Ze is denk een hele goede vriendin en ik denk echt dat Keet en Romy jaloers waren op haar. En haar toen pesten. En dat snap ik. Maar ja ze zijn alle 5 geweldig. Sarah en ik zijn broer en zus? Sarah is redelijk rustig en ik ben heel druk en kinderlijk. Ik pas dan ook goed bij Imke die kan ook babbelen. Maar ja Sarah kan dat ook. Ikrame is de Niall van de groep meiden. Lisa de Harry. Gwynn de Zayn. Sarah de Liam. En Imke de Louis. Imke en Sarah zijn omgewisseld. Maar Imke kan ook een Liam zijn en Sarah ook mij zijn. 1 keer gingen we met ons allemaal shoppen voor de meiden. Imke wouw niet mee. Dus wij hadden een camera opgehangen. En ze was kei rustig. Maar toen ging de muziek aan en daar moesten we bij zijn ze ging kei raar dansen. Ze weet er zelf niks van dus niks zeggen!! Nou ik ga dus nu naar Sarah.
1 uur later in de kamer van Sarah.
Sarah: 'Heej, Louis hoe is het.' Ik gaf haar een knuffel. Ik: 'Goed met jouw??' Sarah: 'Beter dan gisteren.' Louis: 'Goedzo, Je word wel beter toch?' Sarah: 'Louis ik zal niks beloven maar ik probeer het als je dat weet.' En er sprongen tranen in haar ogen. Sarah: 'Oh Louis waarom moet mij het gebeuren?' Louis: 'Dat weet ik niet ik weet het echt niet.' En ik gaf har nog een knuffel. Louis: 'Ik weet het echt niet.' Sarah: 'Louis ik ben zo bang dat we niet meer op vakantie kunnen.' Louis: 'Sarah daar gaan we voor zorgen.' Sarah: 'Echt, Meen je dat??' Louis: 'Jah ik meen het echt. Geloof me nouw maar.'
Reageer (1)
leuk geschreven impie een beetje school tijden erbij lol
1 decennium geleden