Hey, ik heb al heeeeel lang nier meer geschreven! ik ga toch verder met het verhaal, dank zij jullie! mijn lieve abo's ♥

Ik open de deur, en ik geloof mijn ogen niet! Al die mensen, allemaal bekend. Wow. Eh, dat is Alessandro. Oke, ik ben fan van hem. Ik ben alego.  Nou en. En he dat is.. ja! Het is gers pardoel. En Tim douwsema. Alle leden van het jsf 2012. Hoe cool? Ik kijk Rein aan. Wat is dit? Heb jij dit gedaan? Vraag ik hem met ongeloof. ‘Ja, Ik vond dat je dit wel had verdient na alles.’ Antwoord hij. ‘Jij bent echt een schat! Je bent de allerbeste!’ Zeg ik. Ik geef hem een knuffel & een kus. ‘dankje.’ Zeg ik. ‘Ik doe alles voor mn meisje!’ Antwoord Rein. Ik zie Nils, Daan, & Owen staan. Ik geef ze alle drie een knuffel. Dan komt Ales naar me toe. Dus, jij bent Mainiac, en de vriendin van Rein?’ Vraagt Alessandro. ‘Uh, ja. Zeg ik. Maar ik ben ook Alego!’ zeg ik er snel achteraan. ‘Echt? Hoe cool?!’ Antwoord Alessandro lachend. ‘Super cool’ Antwoord ik. Ik praat nog een beetje met Alessandro, en ik voel me heel erg op me gemak. Ik vindt hem echt een schatje, en die schuine lach van hem eh. Echt perfect. Hij is heel speciaal. Maar ik vindt hem niet leuk ofso.. Rein is mn alles, ik kan niet zonder hem, en hij niet zonder mij. Wij horen bij elkaar. Ik hou van hem. De rest van de avond is heel leuk, ik heb nog met Rein gedanst, en met Nils, en met Ales. We hebben veel plezier gehad, maar ik had nog wel een beetje pijn. Maar die pijn negeerde ik. Het was zo leuk met iedereen. Toen het was afgelopen, en iedereen weg ging, Bleven Mainstreet en Ales slapen. Ik appte de meiden dat ze moesten komen. Het heel leuk.





Zet even erbij wat je er van vindt! thanks, love you.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen