Foto bij I'm having a lot of fun with Itachi just like in the past #4

Sorry heb pc verbod maar doe het nu een soort van stiekem x3

Blij geef ik hem weer een knuffel.
''Rustig maar'' lacht hij. ''Je zult wel uitgehongerd zijn'' zegt hij.
''What do ya mean''.
''Je hebt een hele dag geslapen, je bent nog steeds een slaapkop hea'' lacht hij en haalt mijn haar door de war.
Snel doe ik me haar weer goed en ga op de grond zitten.
''Waarom ga je opeens zitten'' vraagt hij verbaast.
''Ben toch een gevangenen'' zeg ik met een knipoog en maak met me vingers bij 'gevangene' haakjes.
Hij begint te lachen en loopt weer weg. Dan ga ik op de grond liggen met een big smile op me face. Eindelijk heb ik me broer weer gevonen en hij leeft nog. Dan na iets van een half uur wordt de deur open gemaakt. Die jongen met het blonde haar kijkt me aan.
''Heeiii sorry dat ik je K.O. sloeg maar het moest'' stameld hij.
*Hijs best schattig*.
''Geeft niet, ben zelfs blij dat je dat deed nu heb ik eindelijk Itachi weer gevonden'' zeg ik blij.
Hij loopt naar binnen en helpt me opstaan totdat er weer een andere jongen binnen stormt.
'"Deida...'' verder komt hij niet want hij kijkt me met zijn mond open aan.
''What's up'' vraag ik als ik sta.
''Een meisje'' piept hij.
Land de tijd om hem raar aan te kijken krijg ik niet want dan komt Itachi binnen gelopen.
''Okee is het binnenstorm dag ofso, eerst die blonde gast toen die andere gast die nog nooit een meisje heeft gezien dus miss homo is en toen Itachi'' zeg ik.
Ze kijken me raar aan behalve die gast met het grijze haar die kijkt me beledigt aan.
''Don't be pissed'' zeg ik.
''Ik was eigenlijk verbaast dat er opeens een mooi meisje was'' legt hij uit.
Dan geeft hij me een knipoog.
''Moet ik blozen ofso'' vraag ik emotieloos.
Zijn mond valt alweer open.
''Je bent duidelijk familie van Itachi en die vage emo broer van hem'' zegt hij.
''Ten 1e ben ik dat ook, Ten 2e begin nooi over die misvormde Sasuke en Ten 3e Ik ben Yuri Uchiha de 2ling van Sasuke'' zeg ik.
Dan kijken beide jongens naar Itachi.
''Jup is waar en omdat deze gasten zichzelf niet voorstellen die ik het wel -hij zucht even- Dit hiero is -wijst naar de blonde dude- Deidara, Warning hijs dood vaag -Beledigde zucht van Deidara-, En dit is -Wijst naar de jongen met het grijze haar- Hidan hijs ook vaag maar Deidara is vager -Weer een beledigt zuchtje van Deidara- en ik ben denk ik je broer Itachi''.
Het laatste zegt hij lachend.
''Nou ik ben dus Yuri Uchiha maar me friends noemen me YuYu-Chan of Ri-Chan, You choose the nickname you like most'' zeg ik vaag.
Dan beginnen Deidara en Hidan echt te denken.
''Ze was sarcastisch -Animedruppel-, kom je zusje, moet je denk ik nog wat vertellen''.
Ik loop langs de denkende jongens.
''Don't think 2 hard or it will hurt you'' zeg ik met een knipoog.
Itachi brengt me naar een kamer waar 2 bedden staan.
Snel kijk ik de kamer rond en het eerste wat me opvalt zijn de leuke spinnentjes op de muur :3.


* = Gedachte
- = Dat ze wat doen onder het praten.
'' = Dat ze praten
^ = Een tijdsprong

In het echte verhaal is Deidara ook niet zo lief :3 maar bij mij wel x3.

Reageer (1)

  • Poochyena

    Haha

    Ik: hidan, srry we moesten je het een keer vertelen!

    Hidan: Wat.. ben ik homo ?

    Ik: ja..

    Hidan: O nee!! de wereld vergaat! *valt dramatisch op de grond*
    help me..

    Ik: srry..

    HIdan: T-T

    hoe droogXD
    nu lijkt hij inderdaad op een homoXD

    Deidara is gwn keeiii liefff!!!
    super schattig is hij^^

    Snellll verderr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen