Foto bij Chapter two - The first talk.

omdat hij oh zo mooi is ^^
en omdat ik reacties & lezers wil D;
ga nou maar lezen.

xoxo

Charlotte pov:

'En actie!' Riep de regisseur. Ik wist wat ik moest doen: gewoon lachen als hij 'me and you at the prom' zong. Ik deed het gewoon, en voor dat ik het wist had ik Justin's hand vast. 'Geweldig, houden zo!' Riepen nog een paar andere achter-de-schermen-mensen. Justin gaf er een bemoedigend kneepje in. Ik werd er niet rustig van... Maar ik moest blij kijken, want anders zouden veel mensen het merken, en ze zouden denken dat ik het niet leuk vond. Maar ik vond het geweldig, en ik keek al uit naar morgen. Voor ik het wist waren we klaar, en Justin kwam naar mij toe. 'Geweldig gedaan Charlotte.' Riep hij blij uit. 'Jij ook hoor.' knikte ik afwezig. 'Hee, Ryan en ik gaan met mijn zusje naar LA beach, ga je mee?' ik wachtte net ets te lang om antwoord te geven, maar Justin leek het niet te merken? 'is goed, maar dan moet ik nog even lang thuis om mijn tas te halen.' Zuchtte ik. Justin lachte even lief en nam tenslotte mijn hand vast. Hij trok me mee naar de limousine waar hij mij eerder die dag kwam ophalen thuis. Heel de eg praatten we over zijn muziek en over onze vriendjes/vriendinnetjes.

Justin pov:

De muziek begon te spelen, en Charlotte bleef maar lachen, ze was zo mooi. Ik moest me concentreren, want anders zouden mijn lippen sneller of trager dan de muziek gaan, en dat zou echt verschrikkelijk zijn. Ik voelde haar hand en ik gaf er een kneepje in, ze moest het verstaan hebben want haar ogen fonkelden, en haar lach werd groter. Na afloop vroeg ik haar of ze mee wou naar het strand met Ryan, mijn zusje en ik. Tuurlijk ging ze mee, maar we moesten nog langs haar thuis. Maar dat vond ik niet erg. Alleen met haar vanachter in de limo. We waren druk bezig met praten toen de chauffeur opeens stopte, ze stapte uit, en nog geen 10 minuten later kwam ze terug, met een grote groene strandtas. 'Nu nog even mijn zusje & Ryan ophalen' zei ik. 'Is goed' Zei ze lachend en ze begon te blozen toen ik haar hand per ongeluk -expres- aanraakte.

Reageer (6)

  • Femkeeeeeee

    Ik neem zeker Abo!

    1 decennium geleden
  • xRosee

    oeh snel verder lezen

    xx

    1 decennium geleden
  • Millionars

    Oew vet saaaaai!!
    Nee hoor vet leuk!:'D

    1 decennium geleden
  • Clomipramine

    Hij is niet zo leuk, HIJ IS SUPER!! (je story, en natuurlijk Jusitn ookxD)
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Juvenile

    leeeuk, en snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen