Foto bij Chapter one - why me?

dat is het meisje; Charlotte ^^
ja dat ben ik haha xd
wat een fantasie heb ik toch ;D
het is een beetje raar misschien?
maar ik moet nog frans leren,
heb straks examen!
ps; ik doe verder na 2x gelezen
maar post sowieso straks nog een hoofdstuk!
pss; zou je ook even willen zeggen of je het goed vond? dan kan ik dingen veranderen die jullie niet leuk vinden ;D

dusdoei.

Charlotte pov:

Toen ik op school aankwam werd ik verrast door het groepje gillende meisjes die rond een camera stonden. Ik wist wel waarom natuurlijk, maar dat mensen zo hyper konden doen... Het was zijn eerste dag op deze school en ik had echt medelijden met Justin Bieber. Iedereen wist dat ik al 3 jaar fan was, en niet zomaar een fan... ik wist echt alles over hem, en als ik naar een van zijn concerten ging deden al die meisjes die hier nu stonden alsof het hun helemaal niks interesseerde. - Deze dag veranderde heel mijn week, en heel deze week veranderde heel mijn leven. Ik weet niet of ik daar blij om zou moeten zijn, maar toen Justin op mij af kwam, en ik met een rood hoofd niks durfde te zeggen wist ik dat duizenden meisjes dit zouden willen. Toen ik thuis kwam nam ik mijn ipod en zette 'favorite girl' op. Waarom zou hij mij willen als hét meisje in zijn nieuwste videoclip? Er waren toch veel mooiere meisjes als mij in onze school...

Justin pov:

Toen ik aankwam op deze school dacht ik dat ik hier nooit heelhuids vanaf ging komen. Maar tussen de gillende meisjes door, zag ik een heel speciaal meisje. Ik had het gevoel dat ik haar al eens ontmoet had, maar ik wist dat dat niet kon. Na mijn eerste les vroeg ik haar of ze in mijn nieuwste videoclip wou meedoen. Ze durfde echt niks zeggen en gaf haar een kaartje, er stond op waar ze zou moeten zijn als ze mee wou doen, als... Toen ik terug thuiskwam en mijn eerste dag aan mijn moeder verteld had ging ik naar buiten, het bos in. Om na te denken over het rare gevoel in mijn buik, het gevoel dat ik haar leuk vond, maar dat ik niet te snel mocht denken dat ik verliefd was. Want ik ken haar naam niet eens...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen