Foto bij 1 #Aurore

Een dromirig verlegen meisje met grootte dromen. Dat is Aurore de voeten uit!!!






wil je aub zeggen wat je ervan vind, je zou me een groot plezier doen!!

Ik stond gezellig met Victoria en Elisabeth te praten toen victoria ineens zei: "Ik zit met een liedje in mijn hoofd maar dat klinkt nu echt beledigend!” Ik zag Elisabeth instemmend knikken en aangezien ik wist da zee het over ht liedje monster van Eminem en Rihanna had besloot ik toch maar te vragen waarom. Toen ze me zeiden dat Lauren had gezegd dat zij de “friends” waren en ik het “monster” sloeg mijn hart een tel over, ik merkte natuurlijk ook dat we uit elkaar aan het groeien waren. Hoeveel pijn het me ook deed, het was wel de waarheid. De enige manier voor mij om aan dat alles te ontsnappen is door naar mijn favoriete band te luisteren, want in tegenstelling tot de meeste van mijn vriendinnen ben ik geen fan van One Direction of Justin Bieber nee ik ben fan van mainstreet! En nu hoor ik je denken waarom mainstreet, nou omdat hun muziek iets met mij doet wat geen enkele andere muziek kan, het laat mij even alles vergeten en het is alsof ze op dat moment dat liedje alleen voor mij zingen, ja dan ben ik gelukig. Dat helpt jammer genoeg maar even daarna is alles weer zoals het was, alsof dat ene momentje geluk er nooit is geweest.
Dit is moeilijk uit te leggen maar elke keer als ik in de les zit voel ik een steek in mijn hart, bijna alsof ik mainstreet verraad. Dat is niet zo weet ik best net zoals ik weet dat hoe hoger mijn punten zijn hoe meer kans ik heb om naar een concert van hun te mogen gaan. En toch, als ik niet naar hun muziek luister is mijn leven één kale vlakte, ze zijn mijn ontsnappingsroute mijn vluchtweg naar een wereld waar ik nooit deel van zal uitmaken. En als ik er wel deel van kan uitmaken, wie zal mij helpen die stap te zetten? En toen wist ik het, naar het concert in Utrecht zal ik nooit mogen. Maar als ik het in de gaten hou waneer ze naar belgië of de grens komen en ik spaar voor mijn eigen ticket (vip uiterraard) dan kan ik ze misschien ooit ontmoeten. Wie weet komen mijn dromen ooit uit! De droom om mijn idolen beter te leren kennen, om in een grote show/film mee te acteren, om te zingen maar vooral om een jongen te vinden die net zoveel van mij houd als ik van hem. Ik heb nochtans geen hoge eisen hoor, ik wil gewoon een lieve, lange jongen en als hij gitaar speelt is dat een extra pluspuntje. Wat nog een reden is dat ik fan ben van mainstreet, ze zijn( bijna) allemaal langer dan mij en Nils speelt nog gitaar ook. Het verbaast je dan zeker niet dat ik hem de leukste vind, oh als ik hem eens zou ontmoeten ik zou dolgellukig zijn. Ja, dat zou een dag zijn om nooit te vergeten! Het enige probleem is dat ik veel te verlegen ben om dat alles te doen, tenzij Victoria mij wil helpen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen