Iedereen zat er op te wachten; het moment dat Justin Bieber ontspoort. En nu lijkt het te zijn gebeurd nadat hij donderdag 23 januari gearresteerd is wegens autorijden onder invloed, een ongeldig rijbewijs op zak en het houden van een straatrace samen met een vriend van hem. Justin Bieber opgepakt; opeens is iedereen blij. En of het nou echt terecht was of niet -want er zijn geruchten dat de politieagenten die Justin hebben opgepakt gelogen hebben over de hoeveelheid alcohol in zijn bloed én over de snelheid waarmee hij reed- het blijft een feit dat Justin de laatste tijd rare dingen doet. Maar dat is niet gek. Hij is 19 jaar, leeft al 7 jaar onder een vergrootglas en alles wat hij fout doet is groot nieuws. Het móest een keer mis gaan.

En ja, het is misschien maar beter dat hij is opgepakt. Voor hetzelfde geld had hij een ongeluk veroorzaakt, en zichzelf en anderen in gevaar gebracht. Voor hetzelfde geld stond er in de krantenartikelen dat justin dood was, in plaats van opgepakt. En dat is vele malen erger.
Ik weet dat heel veel van jullie vinden dat hij niet kan zingen of, whatever. Maar de shit die hij iedere dag weer op zich krijgt van alle 'haters' gaat te ver. Iedereen vindt dat cyberpesten niet kan en verboden zou moeten zijn, maar zodra het om Justin Bieber gaat is het allemaal leuk, grappig en normaal. Wakker worden mensen!! Op de foto van hem in de gevangenis, waar hij op lacht, kun je zijn waterige ogen zien. Hij huilt, maar probeert het te verbergen met een lach. Alles om zijn fans niet ongerust te maken.

Stel je voor dat jij in zijn schoenen staat. Je krijgt elke dag haat van over de hele wereld terwijl je alleen maar je droom leeft. Want de haat is niet gekomen sinds hij rare en domme dingen doet, de haat was er al toen hij pas net begon. En wie zegt dat hij nog steeds op een 13 jarig jongetje lijkt? Als hij 13 lijkt dan ben ik de koningin. Wat ik wil zeggen; laat hem gewoon met rust. De media, de fans, iedereen. Geef hem allemaal een keer de tijd en de ruimte om volwassen te worden, om uit te rusten van de afgelopen jaren. Dan komt hij wel weer terug wanneer hij er klaar voor is; geloof me.

Want of je het nou wil of niet, Justin Bieber is een wereldster en hij kan zingen. Dat gaat niet zomaar weg.
Ik hoop dat hij zelf héél veel heeft geleerd van deze actie en dat het niet weer gebeurt. Het helpt hem natuurlijk ook wel als hij ervoor zorgt dat er niks slechts over hem te schrijven is, en dat moet nog tot hem doordringen denk ik. Maar uiteindelijk is hij nog steeds een jongen van 19 die aan het opgroeien is..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen