Foto bij op hol geslagen!

Eevee's ouders zijn dood. schreeuwend is ze weg gerent. ze vindt het niet eerlijk. haar leven, het is geruïneerd. ze zou nooit meer normaal kunnen leven.

'WAAAAAAAARRROOOOOMMMM?????????' Eevee valt neer op de berg. ze voelt zich niet meer goed. haar kop draait. dan opeens, ze spert haar ogen open, klauwen komen uit haar poten, haar ogen beginnen rood te gloeien en ze krijgt een verschrikkelijke grimlach. ze springt van de berg en spoort de Acranine op. terwijl ze rent spatten de tranen op de grond, de tranen worden steeds roder en veranderen in tanen van bloed. daar staat Arcanine. Eevee gromt en springt met haar klauwen op hem af. ze krast de Arcanine in zijn neus. Arcanine wordt boos en laat zijn tanden zien, dan hapt hij in Eevee's bijna genezen poot. het lijkt alsof het verschrikkelijk veel pijn doet maar Eevee voelt er niets van. wat Eevee niet weet is dat de Poochyana haar al die tijd had gevolgd. bang zit zij achter een struik toe te kijken.
weer springen Eevee en Arcanine op elkaar af. dit keer beland Eevee op de rug van Arcanine. Ze geeft hem een kras in zijn rug, dan bijt ze in zijn nek. Arcanine schreeuwt het uit van de pijn en valt op de grond. Eevee wordt nog bozer en springt in de lucht, daar laat ze een super krachtige schaduw-bal los. Arcanine schreeuwt het opnieuw uit. dit maak Eevee zo woest dat ze nog een keer opspringt, zich helemaal oplaad en dan met haar ijzerstaart de kop van Arcanine afsnijdt. Arcanine probeert nog op te staan, maar als de ijzerstaart hem raakt zakt hij door zijn poten en valt dood neer op de grond.
Eevee's ogen beginnen wat minder te gloeien, haar bloederige klauwen verdwijnen en ze valt doodmoe op de grond. Poochyana, die het hele gevecht heeft gezien, komt van haar schuil plek vandaan en sleept Eevee naar een veilige plek.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen