De zoektocht komt tot zijn einde
met een zachte plof land Eevee in het gras. ze kijkt om zich heen; wie zou ze als eerste gaan vragen? dan ziet ze een groepje Poochyana's dollen. ze besluit eerst aan hun te vragen of ze misschien iets weten. ze loopt met een huppel pasje naar het groepje toe. nu ze dichter bij is, valt het haar op dat er een meisjes Poochyana alleen zit naast de 5 andere Poochyana's. Eevee loopt naar die ene Poochyana toe. 'ehm, Poochyana? heb jij misschien mijn ouders gezien? mijn vader is een Umbreon en mijn moeder een Espeon.'. de Poochyana kijkt op. ze zegt: 'een Umbreon en espeon? het enige dat ik weet is dat er een Umbreon en Espeon in het training's kamp zitten. maar of dat jou ouders zijn?'. Eevee glundert, zegt even snel 'bedankt' en rent ervandoor. dan opeens stopt ze, loopt dan achteruit naar de Poochyana en vraagt: 'emh, nog een vraagje... Waar is het training's kamp?'. de Poochyana zegt niets, ze wijst alleen een richting op en Eevee zoeft die kant op. 'wauw, zij heeft vast een superleven, ze zag er zo opgewekt uit...' mompelde Poochyana.
eenmaal aangekomen, vroeg Eevee naar haar ouders. een Ninetales gaf antwoord: 'Umbreon en Espeon? tja, hun waren hier gekomen om te trainen om daarna de gek geworden Charizard te kalmeren. maar doordat Arcanine ook onder die ziekte leid, heeft hij ze ernstig verwond en-'. Eevee onderbrak haar: '-en zijn ze niet meer te redden?!'. Ninetales knikte en stapte opzei. Eevee snelde langs haar en barstte in tranen uit. daar lagen haar ouders, onder de schrammen en onder het bloed. Eevee schreeuwde het uit: WAAROM IK???? WAAROM IS MIJN LEVEN ZO'N HEL???!!!! WAAROM IS ER NIEMAND DIE OM MIJ GEEFT???!!!'. boos, van streek en verdrietig rende ze het kamp uit. ze zocht een berg op, een berg waar ze even helemaal alleen kon zijn. het begon met regenen.
Er zijn nog geen reacties.