Foto bij Please don't judge me - Justin Bieber .5

Hello Bieber.

Een paar weken zijn voorbij gegaan en ik kan de weg hier in Canada al goed vinden. Lexy, één van de vriendinnen die ik hier gemaakt heb komt mij ophalen, We gaan een gezellig avondje stappen. ' MONDO BEN JE KLAAR ' hoor je lexy gillen. Ik grinnik, wat hou ik toch van haar. ' IK KOM AL ' gil ik terug. Eenmaal aangekomen bij de club bestellen we een paar shotjes tequila. ' Kruipen, dat gaan we doen vanavond , Moon. ' lexy kijkt me hoopvol aan. ' Wat jij wilt lex, wat jij wilt ' en ik kap de shotjes tequila meteen achterover. ' Jezus moon, kijk wat een hottie daarzo! ' Ik volgt haar blik en zie haar wijzen naar een oh zo bekende jongen. ' RYAN! ' Gil ik hard. Ik zie zijn blik de mijne vasthouden en meteen komt hij eraan gelopen. ' Moon, wat leuk jou hier te zien. ' zegt hij weer op zijn typische flirterige manier. ' Dit is Lexy, één van mijn vriendinnen. ' Lexy en Ryan beginnen onmiddellijk een gesprek en ik , ik ga lekker de dansvloer op. ' Jezus ' een zucht verlaat mijn mond. Wat is het hier warm. Net als ik de dansvloer wil aflopen grijpt iemand mijn hand. ' Hee waar ga je heen ' hoor ik een zachte stem mij vragen. Ik draai me om en kijk in twee prachtige ogen. ' Ik, euhh. Ik heb het warm, wou even wat gaan drinken. ' ik zie de jongen geniepig kijken. ' Ik trakteer ' hoor ik hem nog zeggen en voor ik het door heb sleurt hij me al mee naar de toog. ' Twee wodka redbull's, veel wodka, weinig redbull ' zegt de jongen tegen de ober. ' Ik ben, moon ' breng ik er verlegen uit. ' Moon luna mondo '. Ik zie hem meteen geïnteresseerd kijken ' Ik ben Justin, Justin Bieber. ' hij kijkt me verwachtingsvol aan, terwijl hij zijn naam uitspreekt, wat ik niet goed begrijp. ' Well hello... Bieber' gniffel ik.

Reageer (2)

  • carangi

    JB<3

    1 decennium geleden
  • Elysian

    Nice snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen