We zitten de jongens aan te staren maar wanneer de blonde zijn gitaar uit de tas haalt worden we wakker. Wij lopen wat dichterbij en gaan een paar meter achter hun op een paaltje zitten. De jongen begint een liedje te spelen waarvan ik meteen weet welk liedje het is. As Long As You Love Me. Hij speelt de acoustice versie en eigenlijk heb ik de neiging om mee te gaan zingen. Ik kijk Ylva aan en Ylva knikt. We staan op en lopen een stukje naar de jongens toe. We gaan op een paaltje zitten en kijken elkaar aan. We laten de jongen nog even spelen en bij het tweede refrein zetten we in. We zingen mee tot het liedje is afgelopen en dan kijken de jongens om. "What the fack?" hoor ik Louis zeggen en meteen schiet ik in de lach. Ylva en ik staan op en lopen terug naar de andere twee. Ze geven ons een knuffel. We gaan weer op het paaltje zitten, en kijken naar de jongens. Ze zitten wat te smoezen en kijken de hele tijd naar ons. Na een paar minuten komen ze op ons aflopen en gaan voor ons staan en kijken ons vragend aan.

As long as you love me.
We could be starving.
We could be homeless.
We could be broke.

As long as you love me.
I'll be your platinum.
I'll be your silver.
I'll be your gold.

As long as you lo-lo-lo-lo-lo
lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me.

As long as you lo-lo-lo-lo-lo
lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me.

We kijken ze vragend terug aan en ze schieten in de lach. "Ben jij niet de winnares van de Meet&Greet?" vraagt Liam aan me. "Jaa, dat ben ik." zeg ik met een bigsmile. Lotte's en Menora's mond valt open waardoor Harry moet lachen. Harry legt een hand op Ylva's schouder en Ylva schrikt. Zayn geeft me een hand en stelt zicht voor. "Hoi, ik ben Zayn Malik. Ik kom uit Engeland. Ik zit in een boyband One Direction. Aangenaam kennis te maken." Ik kijk hem raar aan en dan schiet hij in de lach. "Haha nee. Leuk je te zien!" zegt hij dan en geeft me een knuffel. "Ook leuk om jullie te ontmoeten boys!" De boys geven ons allemaal een knuffel en gaan dan voor ons staan. We stellen ons allemaal voor en besluiten dan bij Flater iets te gaan drinken op het terras. We stemmen allemaal toe en lopen richting Flater.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen