'Hoeveel uur heb jij?' Vraag ik snel aan Hidan.'Zeven.' 'Mooi ik ook, ik wacht, uumh.Bij de kluisjes?' Zeg ik en zie hoe Hidan knikt.'Oke.Nou tot straks!' Zeg ik en verdwijn de menigte in.

Na schooltijd loop ik naar mijn kluisje toe en morrel wat mijn slot. Als hij niet werkt ram ik er verschillende keren op maar het geef niks mee. 'Gatver! Klote sloten ook altijd.' Mompel ik en draai me om. Terwijl ik me omdraai zie ik de sensei van duistere jutsu's voorbij lopen met een aantal oude jaars. Ze waren sound's. Ik kijk hun wantrouwend na, ik had een raar gevoel bij hun. Zouden zij iets met mijn ouders te maken hebben? 'Hey'. Ik kijk om en zie Hidan aan komen lopen. 'Hey!' Zeg ik weer meteen vrolijk. Ik kijk hoe hij zijn kluisje gemakkelijk open maakt en zucht. Nogmaals ram ik hard tegen mijn kluisje, maar alles wat het oplevert is een deuk. 'Fijn..' Grom ik en kijk naar mijn boekentas. 'Je doet het ook verkeerd. Je moet het met gevoel doen.' Zegt Hidan en gaat voor mijn kluisje staan. Ik lach zachtjes en kijk naar hem. Hij plaatst een vuist tegen een vlakke hand, sluit zijn ogen, ademt diep in, opent zijn ogen en slaat hard tegen mijn kluisje. Ik zie de trillingen via zijn arm door zijn lichaam trekken en schiet hard in de lach. 'Juist ja, met gevoel!' Lach ik hem uit terwijl Hidan me pruilend aankijkt. Opnieuw probeer ik het met de sleutel en hij gaat open. 'Yay!' Zeg ik blij en gooi alle overige boeken in mijn kluis. 'Klaar?' 'Yep, niks gebroken? Mooi, kom.' Zeg ik grijnzend zonder op zijn antwoord te wachten en loop al vooruit. 'Dank je dat je meelij met me hebt!' Roept Hidan en rent naar me toe tot hij langs me loopt. 'Graag gedaan.' Grijns ik en pak een Black Devil uit mijn leren jack.

Reageer (3)

  • animevampire

    (yeah)

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    WHAHA droogXD
    met gevoel..
    of dat Hidan voor zo iets gevoel heeft..
    ik denk dat hij eerder het gewoon leuk vond om tegen dat kluisje aan te rammenX3
    snelll verderrrr leuk!

    1 decennium geleden
  • Katsumi666

    auw! Kluisjes zijn idd irritant..

    SNel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen