We zitten op de fiets en na 20 minuten fietsen zijn we bij de Hema. Normaal halen we het wel in 5 tot 10 minuten, maar door dat menora van de fiets pleurde duurde het wat langer. We zetten de fietsen op slot en lopen de Hema in. We lopen naar het eet hoekje en bestel daar een broodje ei met wat drinken. We nemen het mee en gaan zitten. In de Hema is open wifi dus we pakten meteen de mobiel. "FOTO!" roep ik en we maken foto en zetten hem op Instagram, Twitter en meteen ook Facebook! Meteen al allemaal likes en wanneer ik bij alle likes kijk zie ik dat Zayn m'n foto ook geliked heeft. Ik krijg spontaan een glimlach op m'n gezicht en lees ook zijn reactie: "P to the erfect. Heb zin in Zaterdag, bij het concert. Tot zaterdag!" Ik reageer en zie meteen dat Niall ook gereageerd heeft. Ik geef een kleine gil en meteen kijkt iedereen me aan. "Niks hoor!" zeg ik lachend en kijk nog eens naar het beeld. Niall volgt je nu?!

Niall on twitter:
Holy crap!
We've been nominated for best group and best single at the Brits!
I can't believe what's goin on!
Honestly have a tear in my eye.

"Awh thank you! <3 Ik ook, tot dan!" reageer ik terug en leg mijn mobiel weg. "Wij zijn klaar, jij ook?" zegt Ylva en staat op. Ik knik en sta op. Ik had mijn broodje nog niet half op. Agh, boeiend. Moet toch afvallen. Die rot mensen... Asdfghjkl, ik kan ze wel wurgen!! Ik gooi m'n boordje snel weg en Menora staart me aan. "Had geen honger." zeg ik onverschillig en loop de Hema uit. Ze lopen me achterna. Er valt een stilte. "Waar gaan we nu heen?" vraag ik om de stilte te verbreken. Iedereen haalt de schouders op dus bepalen we om maar een beetje rond te fietsen. We willen net de hoek om fietsen wanneer me een paar stemmen horen. Lotte schrok zich rot en sloeg een klein gilletje. Ik herkende de stemmen ergens van maar wist even niet meer waar van. Als de stemmen dichterbij komen herken ik ze, One Direction. Ik loop iets verder met mijn fiets samen met Menora. We kijken naar links en rechts maar zien niks. We kijken nog eens naar links maar zien echt niks. Wanneer we naar rechts kijken zien we wat jongens op een bankje zitten. "Omg." zegt Menora en Ylva en Lotte komen ook aan lopen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen