pppppiiiiiiiiiiiieeeeeeeepppppp pieeeeppp pieeppp.............

ik schrik wakker en vrijf in men ogen.het is al half 8!!
ik stap uit bed,maar bedenk me in eens wat er is gebeurd.ik kon kranen open zetten en er kwam iemand aan lopen maar zag niet wie het was...
ik zal het gedroomt hebben....ik kleed me aan en denk er niet meer over na.

ik stap van men fiets af en zet hem in de stalling.
ik loop naar binnen en loop naar het lokaal engels.ik stap binnen en ga naast natalya zitten.
natalya:"hey"
ik:"hey"
natalya:ïk heb slecht geslapen jo"
ik:"alleen raar gedroomt"
natalya:"komt vast omdat je flauw gevallen was...je bent naar huis gebracht en sliep maar door..."
ik:dan zal dat het zijn..."

dan komt marvin naast me zitten.
marvin:"melis?"
ik:"ja?"
marvin:"wrm kwam je niet toen ik vroeg of je naar de film met me ging?"
ik:"dat...at kan ik je niet uit leggen"en er rold een traan over men wang
marvin staat op en drukt me tegen zig aan,waardoor de klas onze kant op kijkt.
" Als jij nu wel mee gaat dan is alles goed"fluisterd hij in men oor.
ik knik en ga snel zitten om dat sanne aan komt.
ze geeft marvin een kus op zen voor hoofd als ze voor bij komt lopen en lacht gemeen naar me.
ik haat haar zo.ik lach heel hard in men zelf,als marvin zen voorhoofd staat te reinegen.


word vervolgt...

Reageer (2)

  • LoveAndHope

    Omggggg

    1 decennium geleden
  • AgentNCD

    DAMN, WAAR IS DAT STUKJE, WANT HET WORDT VERVOLGD YA KNOW ?!?!?!?! xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen