Foto bij 12

Ik liep naar binnen en ging op de bank zitten. Aan de andere kant van Yasmine.

~

Er was een beetje een ongemakkelijke stilte. Ik wilde zo graag mijn verhaal vertellen aan Rein, wat er allemaal was gebeurd. '' Hey ik ben Yasmine!'' Ik keek naast me en zag dat Yasmine vriendelijk haar hand uitstak. '' Hey, ik ben Isa.'' Ik schudde haar hand en we glimlachte. Ze was dus niet zo gemeen als ik dacht. '' Als je echt graag wilt dat ik wegga om Rein je verhaal te moeten vertellen moet je het zeggen he!'' Alsof ze m'n gedachte kan lezen. '' Uhm neehoor, ik vertrouw je wel.'' Ze knikte en liep naar de keuken naar Rein. Ik vond het zielig om te zeggen dat ik het liever alleen aan Rein vertelde. Ik zat heel ongemakkelijk in m'n eentje op de bank. Maar gelukkig kwamen Rein en Yasmine terug. '' En? Wat wou je vertellen?'' vroeg Rein vriendelijk. '' Nou kijk..'' En ik ging rechtop zitten. Ik vertelde alles wat er was gebeurd. Over mijn moeder, Nick, mijn oma en van net met Daan. Ze luisterde allebei aandachtig mee. Soms zeiden ze awh' en luisterde weer verder. '' Wauw, heftig.' zei Rein toen ik klaar was met vertellen. Ik kreeg tranen in mijn ogen. ' Awh kom hier' zei Rein en pakte me in een knuffel. Even later lieten we los en gaf Yasmine me ook een knuffel. '' Het komt wel goed, echt waar.' zei ze met een lieve stem. We hadden een lange tijd gepraat over mijn probleem totdat Yasmine opeens opstond. '' Shit! Het is al half 6! Ik moet gaan, doei!'' Ze knuffelde ons en rende de deur uit. Ik was nu alleen met Rein.'' zou ik vragen of Daan langskomt? Zodat jullie het kunnen uitpraten?'' hij pakte al zijn mobiel om het te vragen. '' Ja, misschien is dat wel slim'' Rein keek me nu met z'n mooie bruine ogen aan. Hij is eigenlijk ook super knap. Ergens in mijn hoofd dacht ik, als ik hem zoen, doe ik het terug wat Daan me aandeed. Maar misschien zag ik het wel echt verkeerd, of was het een misverstand. Anders had Daan dat nooit huilend naar me geschreeuwd. Maar het was te laat, ik voelde Reins warme lippen op de mijne. Ik stopte niet, en ging erin mee. Na 5 seconden stopte we en keken elkaar glimlachend aan. Rein had een vriendin, en ik een vriendje. Wat we net deden was eigenlijk zo verkeerd. Maar het voelde goed. De deurbel ging. '' Oh, het zal vast Daan zijn.'' hij stond op en liep naar de deur. Rein had de deur nog niet eens helemaal open gedaan of Daan was al binnen. '' Isa, het was een misverstand, echt waar.'' hij keek me met z'n lieve puppyoogjes aan. '' Misverstand? Hoe kan dat nou weer een misverstand zijn?'' Ik stond op en stond nu voor Daan. '' Die meid is van het girly-groepje uit onze klas. Ze wou me alleen helpen met wiskunde. Maar opeens zoende ze me. Ik snapte het niet, maar toen ik realiseerde dat ze me aan het zoenen was, duwde ik haar van me af. En stuurde haar m'n huis uit. Ik zag toen je fiets staan, en ben toen zo snel als het kon naar jou toe te gegaan.'' Het was even stil. Ik wist niet wat ik moest zeggen. '' Echt waar?'' was het enige wat ik kon uitbrengen. Daan knikte en kreeg tranen in zijn ogen. Ik kon er niet tegen om hem te zien huilen en gaf hem een kus. '' Oke, ik geloof je, sorry'' Hij lachte en gaf me nog een kus. '' Ik zou nooit iemand anders expres zoenen als ik met iemand heb, dat zou zo verkeerd zijn!'' hij glimlachte toen hij het zei. Ik moest denken aan Rein van net. Ik heb hem net expres gezoend terwijl ik met Daan heb..

Reageer (2)

  • JustEsmee

    Oef, das niet zo slim van haar... snel verder! + abo! : )
    Heb je misschien iemand nodig voor in je verhaal? Vriendin van nils maybe? : $
    X

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Ohjee,, DRAMAAA: O. Hahaha, isa moet niet aan me vriendje zitten : (

    SNEL VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen