1O
I gave you my heart. But can I have it back now?
Ik neem Yasmine de volgende keer ook wel mee, dan kijk ik meer naar Yasmine dan Isa. Als Daan zijn vriendinnetje mag meenemen, mag ik dat ook.
~
Tijdsprong van dinsdag naar vrijdag
Ik zat me een beetje te vervelen op m'n laptop. Alleen een beetje te praten met Sophie en Mainstreet aan het opzoeken op google. Het is raar om je vriendje te zien op google. Ik wist nog niet zo heel veel dingen over Daan, dus het was wel handig. Nu weet ik veel meer over hem. Ik ga ook even op twitter. Huh, 300 volgers erbij? Dat kan niet. Het zijn allemaal ' Mainiacs' die me volgen. Ik heb gelezen dat zo de fans van Mainstreet heten. Ik kreeg ook allemaal reacties van ' Omg gefeliciteerd! Je bent zo mooi!' of ' Wauw ik ben zo jaloers op je!' Waar hebben hun het nou over? Weten ze misschien dat ik met Daan heb? Ik zie jammer ook een paar negatieve reacties. ' Ze lijkt op een hoer.. #SorryNotSorry.' of ' Daan verdient veeeeel beter' Die tweets maken me zo verdrietig. Ik kijk even wat Daan had getweet.
@0547Daan: Bijna een weekje met lieverd @Isaa_xo! iloveyou <3
Awh dat is zo lief! Ik reageer erop en krijg al veel reacties terug. Weer positieve en negatieve. Maar soms zitten er ook een paar tussen waarin staat dat als ze me zien, me wat aandoen. Ik haal mijn broer er dan wel bij hahaha! Ik lach in mezelf en sluit twitter af. Bijna een weekje met Daan. Het lijkt alsof ik hem al zolang ken, maar ik ken hem ook eigelijk bijna een weekje. Nick komt opeens m"n kamer in. Ik herinner me ineens dat ik hem al sinds de ruzie niet meer heb gesproken. '' Wat kom je doen?'' vroeg ik kortaf. '' Oma.. uhm'' ik wachtte maar hij vertelde niet verder. '' Oma ligt uhm.. in het ziekenhuis..'' stamelde hij. Ik zei niets en begon weer met huilen.. mijn oma in het ziekenhuis.. ik geloof het gewoon niet.. het kan niet waar zijn.. '' Maaru, ik kwam je halen om langs oma te gaan.'' zei hij. Zonder wat te zeggen sta ik op en doe m'n schoenen aan. Ik loop al naar de gang. '' Kom dan.'' zeg ik geïrriteerd.
'' Wat heeft ze dokter?'' vraag ik verdrietig terwijl ik m'n oma zie liggen in het ziekenhuisbed. '' Ze heeft een hartaanval gehad, maar het komt waarschijnlijk goed. Ze leeft nog'' zegt de dokter. Hartaanval? Waarschijnlijk? Hoezo waarschijnlijk.. het moet goed komen met haar! Ik en Nick zitten nog een uurtje bij oma. '' Ga je mee naar huis? Het begint een beetje saai te worden. Ze slaapt alleen maar.'' zegt Nick nep gapend. Ik word boos en loop de deur uit. Ik heb echt Daan nodig. Hij zei dat hij niet kon afspreken, maar ik moet echt Daan in m'n armen hebben. Ik hoor Nick m'n naam schreeuwen. '' Ik ga naar Daan doei'' schreeuw ik naar hem. '' Ja ga maar lekker naar je pedo vriendje van je! Dag he!'' Nick rent boos naar me toe en wilt me slaan. Maar ik had m'n fiets al en fietste keihard weg. Ik zit huilend op m'n fiets. Sinds dat ik met Daan heb is Nick zo gemeen en gewelddadig.. Vroeger was hij zo lief. Hij deed alles voor me. Maar nu.. ik vergeet het en zet m'n fiets neer voor Daans huis. Ik loop naar zijn raam om te kijken of hij thuis is. Ik zag hem zitten op de bank. Maar niet alleen. Hij was aan het zoenen, aan het zoenen met een meisje.
Er zijn nog geen reacties.