Foto bij 09

Mainstreet, jongensband, erg grappig, kunnen goed zingen.


Rein van Duivenboden, knap, lief, zorgzaam,grappig


Nils Käller, knap, betrouwbaar, onzeker, verlegen


Betrouwbaar, lief, knap, zorgzaam, grappig

Kende jullie al maar toch, zanger, knap, vriendinnetje van Isa, betrouwbaar


Yasmine, erg lief, knap, kan soms bitchy doen, vriendinnetje van Rein

In deze story wonen ze allemaal in Goor!
Maar Daan zit op een andere school dan Owen, Rein, Nils en Yasmine
xo

Weer spoken er teveel vragen in m'n hoofd. '' Ben je beroemd dan?'' vroeg ik verward

~

'' Uh ja, ik zit in mainstreet. Wist je dat niet? We komen best vaak op de radio en tv.'' hij keek me ook verward aan.'' Uh nee eigelijk niet.. sorry'' ik keek naar beneden. Mainstreet? Het klinkt als een jongensbandje. Maar hij is dus wel een zanger, dus hij kan zingen. '' Mag ik je een keertje horen zingen?'' vroeg ik poeslief. '' Ja natuurlijk! Jij wel.'' We glimlachte naar elkaar een stapte weer af bij het hoekje waar hij de afslag moest nemen. '' Weetje, ik had afgesproken met de rest van mainstreet. Wil je anders mee?'' vroeg hij blozend. Ik knikte en ging met hem mee. Ik wou toch niet naar huis. M'n oma is vast in de stad en in Nick had ik al helemaal geen zin. We zette onze fietsen neer. Ik voel opeens 2 warme handen op m'n heupen. Ik draai om en kijk weer in zijn 2 mooie blauwe ogen. Dezelfde ogen die ik ook zag toen ik op de eerste dag tegen hem aan liep. Maar nu keken ze blij. Hij zoende me en we stonden daar 2 minuten. Ik had mijn armen om z'n nek neergelegd. '' Zozo Daantje.'' hoorde we een stem achter ons. Daan schrok en draaide om. '' Yo Nils en Owen! Waar is Rein?'' zei Daan. '' Oh geen idee, weer laat net als altijd.'' ze lachten. Daan keek mij weer aan. '' Kijk, dit is mijn perfecte vriendinnetje Isa!'' Hij wees naar me en pakte me bij m'n hand en trok me mee. Ik bloosde heel erg. '' Zozo, gefeliciteerd hoor.'' zei Owen. Daan glimlachte en we gingen naar binnen. We gingen op de bank zitten en Daan haalde cola voor ons. Er was een beetje een ongemakkelijke stilte, ik hoopte dat Daan maar snel terugkwam. Ik glimlachte een beetje ongemakkelijk. Daan kwam aangelopen met 4 glazen cola. Daan plofte naast me en legde z'n arm om me heen. Maar toen ging de bel. Hij stond op en liep naar de deur. '' Het is vast Reintje'' lachte Owen. '' Yo Rein!'' hoorde je Daan zeggen tegen Rein. Ik keek ook naar de deur en zag Rein. '' Wauw wat is hij knap man!'' dacht ik in m'n hoofd. Maar snel probeerde ik die gedachte weg te krijgen. Want ik was met Daan. En niet met Rein. Hij was ondertussen al in de woonkamer en zag me. '' Oh hallo, wie ben jij? Ich bin Rein.'' zei hij met een grappig duits accent. We moesten allemaal heel hard lachen. '' Ich bin Isa.'' zei ik ook lachend. En schudde zijn hand. Rein moest ook hard lachen. Hij lachte echt schattig. Hij kwam naast me zitten. '' Maar wie ben je nou eigelijk precies?'' vroeg Rein een beetje serieus. '' Vriendinnetje van Daan.'' en glimlachte naar Daan. Maar vanbinnen zei ik het erg onzeker. Want Rein is ook best leuk. '' Shit vergeet Rein nou! Ik heb met Daan.'' dacht ik telkens. Maar toch kreeg ik Rein niet uit mijn hoofd. Hij is zo leuk.

Rein pov

Ik keek op m'n mobiel. '' Shit ik ben telaat'' dacht ik in mezelf. Ik zette m'n fiets snel tegen de muur aan en belde aan. Eindelijk werd er opengedaan. '' Yo Rein!'' riep Daan naar me. ''Yo!'' riep ik terug. Ik hing m'n jas op en zei Owen en Nils gedag. En toen zag ik een meisje zitten. ''Ze is best knap'' dacht ik. Als ik nou grappig doe, moet ze om lachen. De rest van Mainstreet weet toch al dat ik raar ben. Ik stak m'n hand uit en zei '' Oh hallo, wie ben jij? Ich bin Rein.'' zei ik met een grappig duits accent. Yes het was gelukt. Iedereen lachte om me, dus Isa ook. Ze lachte echt schattig. Ik ging naast haar zitten. Eigelijk was ik best benieuwd wie ze echt was. Misschien vriendinnetje van Daan? Ik hoop eigenlijk stiekem van niet. Want ze is wel erg leuk. '' Maar wie ben je nou eigelijk precies?'' vroeg ik een beetje serieus. '' Vriendinnetje van Daan'' zei ze en glimlachte naar Daan. '' Shit jammer..'' dacht ik. Nee ik moet Isa uit m'n hoofd zetten. Want ik heb al een lieve en leuke vriendin Yasmine! Ik probeer Isa uit m'n hoofd te zetten maar het lukt niet.. Ik neem Yasmine de volgende keer ook wel mee, dan kijk ik meer naar Yasmine dan Isa. Als Daan zijn vriendinnetje mag meenemen, mag ik dat ook.

Reageer (1)

  • Reinlicious

    aahh zo super leuk! snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen