Foto bij ~1~ Try something new

Hoe ik me de personages voorstel:
* Tyler : Luke Brooks
* Claudia : Miley (uit 2011 (: een beetje zoals in 'Can't be tamed')
* Jack : Christian Beadles (in 2013)


Dit verhaal gaat over Claudia. Sinds ze 7 was, werd ze heel erg gepest op school. Toen ze later, na 4 keer van school te veranderen, een paar foute vrienden leerde kennen, ging het mis. Ze is terechtgekomen in verschillende smerige zaakjes, waar ze onmogelijk weer uit kan. Tyler is de leider van de bende, hij verkoopt samen met Claudia en enkele andere jongeren drugs. Althans, het begint met drugs. Je zal wel zien wat Tyler nog allemaal in petto heeft. Claudia zelf is helemaal in de war. Ze heeft eindelijk een paar vrienden en dat gevoel wil ze niet kwijt. Daar komt nog bij dat als ze ooit zou stoppen met te doen wat Tyler zegt, dat hij haar leven een hel zou maken. Een miljoen keer erger dan het al was voor ze hem leerde kennen...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • daredreaming

    oeh snel verder!

    1 decennium geleden
  • RandomlyEva

    Mjaah mss zal ik hem later lezen want ik ben niet zo uit op drugs enzo verder . Het verhaal is wel leuk ;) sorry ;)

    1 decennium geleden
  • M00N

    Oeeeeeehh Leuk!! ik ben benieuwd hoe het verder gaat....

    Abooo !!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen