07
Weer de volgende ochtend, ugh. En het is pas dinsdag. Maar vandaag zou Daan wel iets leuks vertellen. Ik had geen idee wat..
Vandaag deed ik een jurkje aan. Ik wou kijken vandaag of ik iets kon doen met het girly-groepje in onze klas. Want ze leken me best gezellig, en ik hou er wel van om over jongens, kleren en schoenen te praten. Ik kamde weer m'n haar en deed make-up op. Ik liep naar beneden. Vandaag zou m'n oma op ons passen. Ze had al onze tassen klaar gelegd en ontbijt gemaakt. Ik pakte m'n mobiel en ging aan tafel zitten. De deurbel ging. Ik wou opstaan maar Nick was me voor. Daan stond waarschijnlijk aan de deur. We hadden afgesproken om samen de fietsen. '' Oh jij, hallo'' zei Nick droog en liep weer naar binnen. Daan kwam naar me toe en gaf me een knuffel. Hij knuffelt zo lekker! Ik zei oma gedag en sloeg Nick over. Ik heb nu al geen zin in hem. We lopen naar m'n fiets en fietsen weg. '' Hey, maar wat wou je me nou vertellen?'' vroeg ik geïnteresseerd. '' Ik vertel je wel op school oke?'' ''Hij glimlachte en keek weer naar voren. '' Nu weet ik het nogsteeds niet haha!'' Ik knipoogde naar hem en lachte.
Daan en ik kwamen telaat op school. Omdat Daan me voor de lol in de bosjes duwde, we hebben hard gelachen dus vergaten de tijd. Daan en ik liepen snel naar ons plekje achterin. '' Leuk jurkje!'' zei een meisje uit het girly-groepje tegenover me. '' Awh dankje!'' antwoordde ik glimlachend terug. '' Wil je anders in de pauze bij ons zitten?'' '' Ja! Lijkt me gezellig!'' We glimlachte naar elkaar en ze draaide zich weer om. '' Je hebt inderdaad een leuk jurkje aan zeg, staat je goed.'' Ik keek naast me en zag dat Daan een beetje rood werd. '' Awh zo lief dankje!'' ik voelde dat ik ook rood werd. Ik zit ergens te twijfelen of ik Daan leuk vind. Hij is een lieve, knappe jongen en grappig. En ik voel me mezelf bij hem, hij is perfect.
De laatste bel was eindelijk gegaan. En ik wist nogsteeds niet wat hij wou vertellen. '' Daan je hebt me nogsteeds niet verteld wat je wou vertellen! '' Zei ik lachend. Hij werd opeens heel rood, ik had geen idee waarom. '' Uhm..'' is het enige wat hij zei. Wacht sta hier even stil. We stonden bij de verwarming waar Nick Daan had geslagen. '' Uhm, mag ik wat vragen?'' Hij keek naar z'n voeten. '' Ja natuurlijk.. vertel maar?'' Ik werd ook rood, terwijl ik niet eens wist wat hij wou vertellen. '' Uhm, geloof jij in liefde op eerste gezicht?'' Hij werd heel erg rood toen hij het vroeg. '' Ja denk het wel.'' En ik durfde naar hem te kijken. Hij keek nu ook naar mij. '' Ik ook, eerst geloofde ik het niet, totdat ik jou zag.'' Wauw meende hij dat!? Dat had ik echt niet verwacht. Ik dacht dat we goeie vrienden waren. Maar ik vind het totaal niet erg. Ik vond hem waarschijnlijk ook al leuk. '' Awh dat is zo lief! Ik ook toen ik jou zag..'' We keken elkaar nu diep in de ogen aan. En op dat moment voelde ik zijn lippen op de mijne. Het moment was echt perfect. Ik deed mijn ogen weer open en zag Nick staan. Hij keek heel boos en rende woedend op ons af.
Reageer (1)
oh oh.., haha, snel verder hoor x
1 decennium geleden