Foto bij 01

Dit is Isa, een erg lief meisje, soms verlegen, kan erg jaloers zijn


Heyhey! Ik schrijf dit verhaal vooral voor mezelf, omdat ik het geweldig vind om te schrijven!
Maar als er mensen zijn die het lezen vind ik het helemaal niet erg haha ;)
Als je het leest, veel leesplezier!
xo

Ik hoor m'n wekker afgaan. Vermoeid druk ik hem uit. Vandaag zou ik naar mijn nieuwe school gaan. Ik had er dus totaal geen zin in. We zijn laatst verhuisd naar Goor, een suf dorpje, met suffe mensen. En vast ook suffe scholen. M'n broer Nick komt m'n kamer binnen. '' Goeiemorgen zus! Sta je op? We moeten zo naar beneden.'' ''Jaha'' zeg ik vermoeid terug. Mijn broer vind zichzelf echt alles. En hij krijgt ook alle meiden die hij wilt. Ik moet ook eerlijk zeggen dat hij totaal niet lelijk is, maar het irriteerd me dat hij zichzelf vaak knap noemt. Ik stap uit bed en loop naar m'n kast. Het was zomer dus ik trok een leuke short aan, en een hempje. Ik doe wat mascara en oogpotlood op, en kam m'n haar. Ik loop naar beneden en ga naar m'n moeder. '' Goeiemorgen liefje'' zegt m'n moeder en geeft me een kus. Zij is de enige in dit huis die wel zin heeft in vandaag.'' Uhm liefje, is dat niet een beetje te open en bloot op je eerste dag?'' zegt ze onzeker. '' Mam jij bepaald niet wat ik wil en ga dragen!'' Zeg ik boos en loop weer naar boven en pak mijn mobiel. Ik ben door Sophie gewhappt, mijn beste vriendin van mijn oude school.

Sophie: Hey Isa! Zin in je eerste schooldag?
Isa: Nee helemaal niet.. Ik heb nu al ruzie met mn ma.
Sophie: Awh liefje toch! Komt wel goed! Maar ik ga nu naar school, doeidoei xx
Isa: Doeeii! xo


Ik leg m'n mobiel weer weg en kijk in de spiegel. Zie ik echt te bloot uit? Kort shortje en een hempje. '' Nah, ik vind van niet'' Ik loop weer naar beneden en doe m'n jas aan. Nick fietst met me mee. Hij zit in de 4de en ik in de 2de. Maar we zien elkaar wel vaak op school. '' En, heb jij zin in school?'' Vraagt hij als we op de fiets zitten. '' Nee niet echt.. jij?'' '' Nee ik ook niet echt. Maar misschien zijn er wel weer knappe meisjes die mij willen hehe.'' Zegt hij vol zelfvertrouwen. Ik zucht heel hard zodat hij het hoort en ga harder fietsen. Als we er zijn zet ik mijn fiets in de stalling. Als ik me omdraai loop ik al tegen een jongen aan. '' Kijk uit je doppe man'' Zegt een boze stem. '' Oh sorry hoor..'' en ik kijk recht in 2 mooie blauwe ogen. Hij kijkt me nu ook aan. Hij kijkt nogsteeds heel boos, en loopt weg. Ik zeg Nick gedag en ga op zoek naar m'n lokaal. '' 023, 023, 023'' denk ik de hele tijd. '' Eindelijk 023!'' Ik loop een beetje onzeker naar binnen. Er zitten al heel veel kinderen, en ze kijken me allemaal raar aan. '' En wie mag jij wel niet zijn?'' Vraagt een boze vrouwen stem.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen