Part Three- i wil go if you want
Sas kom je eten ? Ik wil roepen dat ik kom maar er komt alleen gekraak en gepiep uit . hé wat was dat ? dat is nog nooit gebeurt ?
Ik loop naar beneden en kijk naar de tafel voor plaats .Ik zucht en zet me naast Niall . Na mijn eten loop ik naar buiten en zet me neer op het bankje .
Sas? ik zucht en kijk om waar Liam staat . Ik glimlach lief naar hem en leg mijn hoofd weer op mijn knieën .
Je wil praten hè ? Ik knik gretig en kijk Liam aan . Praat zoveel je kan normaal zal je eerst kraken horen dan praat je normaal wat hees en dan normaal moet je weer kunnen praten . hoe weet je dat ? zeg ik piepend en stil . Mijn moeder is ze ooit ook kwijt geweest en je stem begint al te kraken .Ik glimlach naar Liam en knuffel hem . Ik wil je wel ooit eens horen zingen . Ik kijk hem geschrokken aan . Ik zag je op YouTube door Louis .
Ik sta lachend op en loop naar Louis die op de zonnestoel licht met oortjes in zijn oren . Ik spring op Louis en pak een oortje uit zijn oor wat ik nu in de mijne steek [youtube]s_apqW0ommk [/youtube]Ik kijk Louis die licht geschrokken naar me kijkt en rood word .
Je hebt een mooie stem .zegt hij wat me doet zuchten .
Ik mis mijn stem .zeg ik fluisterend wat Louis nu ook doet zuchten . heeft Liam al van zijn moeder verteld die heeft ze op een dag ook een 3 jaar kwijt geweest en heeft ze nu terug . Ik glimlach en leg me tegen Louis aan . Dankje .Mompel ik heel stil zeker dat hij niet hoorde en luister verder naar mijn stem en muziek .
Niall Horan pov --.>
Ik loop de kamer in van Liam di op zijn pc naar muziek luistert . Wie is dat ze heeft een mooie stem ! Zeg ik opgewekt en spring naast Liam op het bed .
Sas . zegt Liam me wat me vreemd naar het scherm doet kijken .
Wow . Ik word stil en luister naar het liedje wat liam nu laat afspelen . Ze heeft een geweldige stem wat jammer dat ze kwijt is .Zeg ik tegen Liam wat hem boos doet opkijken . Waarom doen jullie allemaal nu zo tegen mij ? Zeg ik zuchtend en kijk naar Liam . Omdat je niet wou dat Sas naar hier zou komen ze is super lief !
Ik kuch en loop de kamer uit
....
Niall blijf jij even met Sas hier staan wie gaan de winkel in ? Ja tuurlijk ga maar zeg ik zuchtend .
Waarom doe jij zo tegen mij ? hoor ik piep stemmetje zeggen en kijk naar (sas) .
Omdat ik je niet hoef door jou heb ik nu een slechte band met de rest en als ze dat nog lang zo is wens ik je de dood ! roep ik luid en zie haar schrikken .
Zasareska pov
Wens ik je de dood ! Ik kijk geschrokken naar Niall die Geschrokken terug kijkt .
Als je het zo wil zal ik nu als gaan die eerste auto die nu paseert zal ik onder springen dan hoef je me niet meer te zien . Piep ik en loop weg weg van Niall weg van de jongens weg van iedereen !
Ft-ailey madenson +
Er zijn nog geen reacties.