Part two - i wil go if you want
Je hoeft dat niet te schrijven sas je had gelijk .Ik zucht sta op en geef Harry een knuffel .Ik zet me in de zetel en kijk Liam en Zayn weer aan .
Nog vragen? zet ik op mijn blok en toon het aan de jongens .Ze knikken van niet wat me alweer doet zuchten .zucht niet zo veel .hoor ik Zayn lachend zeggen wat me doet opkijken . ik wou soms gewoon dat ik kon praten ik draai de blok om en zie ze bezorgt naar het papier kijken .
maar je kan toch wel praten ? ik kijk vragend naar Liam die grinnikt . fluisteren kan je altijd .zegt hij wat me doet lachen .
Waar is mijn kamer ? Ik toon het Harry die een teken doet dat ik moet mee komen .
Als we boven zijn pakt hij de verste kamer en opend die . Ik kijk door de deur waar nog een trap staat .Ik loop de trap op en kijk bewondert rond .
http://weheartit.com/entry/41307418/via/brittany_houston
Is het mooi ? Ik knik naar Harry en zet me neer op bed . Ik laat je wel even alleen als het eten er is zal ik roepen .
Ik glimlach even naar Harry en zet me dan aan het tafeltje voor mijn bed . Hier kan goed mijn tekeningen maken . Ik glimlach en loop naar mijn balkon .
Ik snuif de frisse lucht in en zucht . Even wou ik de tijd gewoon terug spoelen zodat ik niet op die boomzaag zou gevallen zijn nu mijn stem niet kwijt zou geweest zijn en nu ook verder kunnen zingen . Ik pak mijn pc op en start youtube op .
ik typ mijn naam in en zie verschillende liedjes staan . Ik druk op het eerste en druk op start
tranen lopen over mijn wangen.
Ik mis mijn stem Ik mis het zingen Ik mis gewoon alles wat ik vroeger kon ! Ik loop stil naar benden en kijk de blonde jongen die me vragend van top tot teen bekijkt . Wie ben jij ? zegt hij vriendelijk wat me moeilijk doet opkijken . Zasareska zeg fluisterend . en zie hem vreemd kijken .Waarom fluister je ?
Ik pak een kladblok en schrijf Ik kan niet praten maar wel fluisteren mijn stembanden zijn door in de hoop dat ze ooit weer aan elkaar zullen groeien maar dan heb je veel geluk .Ik toon het aan de blonde jongen die het leest . Hij knikt en geeft het terug . Ben jij het nichtje van Harry ? Ik knik en hoor hem zuchten . Wat heeft hij waarom zit hij niet met me in .?Ik zoek Harry die ik in het zwembad zie zitten . Ik loop erheen leg mijn hand op zijn schouder . ik zie hem omdraaien .Wat is er sas ? Wie is die blonde en waarom doet hij zo vreemd ? Zeg heel stil en fluisterend en in de hoop dat hij het hoorde .
Niall en hij wou niet dat je naar hier kwam omdat hij nogal .. hij zwijgt en kijkt me aan . Heb je geweend ? zegt hij nu geschrokken .
Ik knik en zucht . Waarom ? . ik zag me zingen op YouTube . zeg ik hakken en alweer fluisterend wat Harry doet zuchten . Het spijt me . Ik kijk Harry nog even aan en loop terug naar boven . Ik loop mijn kamer in en zie Louis op mijn kamer . Ik tik hem aan wat hem geschrokken om ziet kijken van mijn laptop en begint te stotteren . Ben jij dat ? Ik knik naar Louis die het clipje start
Alweer lopen de tranen van mijn wangen wat Louis geschrokken doet kijken . Waarom ben je je stem kwijt en hoelang al ?
Harry ,2 jaar zeg ik fluisterend tegen Louis die me geschrokken aan kijkt . Harry ? .
Ik schrijf op wat er gebeurt is wat hem doet schrikken . Hij neemt me in zijn armen en knuffelt me zacht alsof ik breekbaar ben .
Ik hoop dat er een wonder gebeurt zodat ze aan elkaar terug groeien .Zegt hij me en laat me los . ......
Ft- Ailey madenson +
ik heb wel de schrijf fouten weg gedaan
Er zijn nog geen reacties.