Part One - i wil go if you want
Zasareska je zal en moet naar daar ik moet op wereld reis met de band ! Hoor ik de woorden van mijn vader gisteren nog zeggen die ik pas volgend jaar terug zal gaan zien . Nu zit ik in het vliegtuig op weg naar Harry mijn neef waar ik natuurlijk wel van hou maar het is zijn fout dat ik mijn stembanden niet meer heb had hij beter op me gelet dan was ik niet gevallen op die zaag voor bomen om te zagen .
..
Ik stap na een uurtje terug uit het vliegtuig richting de uitgang waar Harry me zal komen op pikken .
..
Ik stap door de uitgang en kijk zuchtend rond .
Hij is het toch niet vergeten ? SAS ! Ik kijk naar de vermomde jongen en glimlach sip . Natuurlijk hij werkt ook in een band .
Ik loop naar Harry en knuffel hem .
Alles oke ? Ik hef mijn schouders op en loop met achter Harry aan .
Thuis bij Harry ....
Ik pak zuchtend mijn kladblok en pen bij me en kijk de jongens aan .
Ben jij Zasareska? hoor ik Liam zeggen en knik .
Hou oud ben je ? ik schrijf sierlijk op dat ik 19 ben en zie Liam vragend kijken maar knikken .
Waarom praat je niet ? hoor ik hem nu vragen en slik .
Ik doe mijn schaal en stukje omlaag zo dat je mijn grote litteken te voorschijn komt .
Liam kijkt me geschokt aan met open mond .
Hoe kom je daar aan ?
ik wil net mijn schaal weer omhoog doen en zie Harry staan .
Het is mijn fout .zegt Harry stil wat Liam doet schrikken .
Jou schuld ?Zegt Liam tegen Harry . ik schrik en slik
Harry -zeg ik fluisteren en heel stil en zie Harry nee knikken .
Ik moest op sas letten maar dat deed ik niet goed genoeg toen ze op die boomzaag viel ging alles zo snel .Eerst het ziekenhuis dan de operatie en toen zijden ze dat je stembanden door gesneden waren ....en toen wou je me niet eens meer zien ..Zegt Harry stil wat me gebroken doet kijken
Het spijt me .Schrijf ik bevend maar mooi op en toon het aan Harry .....
ft Ailey madenson +
Er zijn nog geen reacties.