Chapter 2
30 min later gaat de bel. Ik storm de trap af struikel half over mijn eigen voeten maar toch na 10 hele seconden maak ik de deur open. En daar staat hij de gene die ik zo hard heb gemist. Liam ik denk niet eens na en vlieg hem meteen om zijn nek en begin te huilen. Ik heb je zo hard gemist zei ik. Ik jouw ook zei hij. We waren zo aan het knuffelen dat ik schrok toen iemand uhum zei ik keek op en zag Niall. Zonder erbij na te denken gaf ik iedereen een knuffel. Alleen bij Zayn twijfelde ik. Ik vond hem al leuk sinds de single auditions tijdens x-factor. Maar na 3 seconden gaf ik hem toch maar een knuffel hij hoort er tenslotte ook bij. Toen liet ik de jongens maar binnen. Mijn moeder knuffelde de jongens ook en stelde zich voor en ging daarna weer verder met werken. Tsj wat had ik anders verwacht kom op. Ik schonk voor iedereen thee in en liep naar de bank. Snel liep ik terug om de rest van de mokken te halen en een rol chocolate chip cookies mee te nemen. Gewoon omdat ik weet dat Niall ervan houd. Ik zet alles neer en opende de rol. Toen ging alles heel snel. Ik opende de rol Niall zag het en keek om en besprong me als een leeuw een hert bespringt. Mine riepen ik en Niall tegelijk. Maar toen pakte Liam de rol en zie:”papa directioner zal de koekje wel eerlijk verdelen” Ik lachte me suf en pakte het koekje aan, Wetend dat ik de strijd van mijn broer nooit win. En hoelang blijven jullie in Londen vroeg ik. 1 week en daarna hebben we de Europe tour. WAT schreeuwde ik! Ik voelde een woed die ik nog nooit heb gevoeld ik weet niet wat het was. Eerst vertrek je zonder iets te zeggen en nu ben je 1 week thuis om daarna weer weg te gaan voor weet ik niet hoelang. Alles schreeuwde ik, en rende boos naar boven naar mijn kamer. Even later hoorde ik voetstappen en ging mijn deur open.
Reageer (1)
Leuk stuk
1 decennium geledenSnell verderr