Foto bij Chapter 002

I hope you like it (:

Sky POV

Goed gedaan Sky, echt ge-wel-dig. Dat heb je weer fantastisch gedaan! Nu denkt hij zeker dat je zo’n verlegen meisje bent, die geen vrienden heeft en niet weet hoe ze met iemand moet praten. Ik haal even diep adem. ‘Alles goed?’ vraag ik aan Niall, gelukkig een stuk zelfverzekerder dan net. Niall knikt. ‘Jahoor, met jou ook?’ ‘Mwah, ‘t gaat wel,’ antwoord ik. Vragend kijkt Niall me aan. ‘Ooh gewoon, een klote dag op school, vertraging met de trein,’ leg ik snel uit.

Niall en ik zitten al een tijdje te praten als hij vraagt of ik op het stop-knopje kan drukken. ‘Moet jij er hier ook uit?’ vraag ik verbaasd. ‘Hoezo? Jij ook?’ vraagt ook Niall verbaasd. Lachend knik ik. We stappen samen de bus uit en lopen richting het appartementencomplex. ‘Je gaat me toch niet vertellen dat jij hier ook woont?’ vraag ik als Niall ook naar binnen wil. ‘Sorry, maar het is toch echt zo...’ ‘No way!’ roep ik uit. ‘Ik heb je hier anders nog nooit gezien,’ zeg ik, terwijl Niall en ik de lift instappen. ‘Uhuh… Sinds vanochtend. Samen met 4 vrienden. Anders kom je straks even langs? Dan kan je kennismaken me de jongens,’ stelt Niall voor. ‘Deal! Maar eerst thuis langs en eten,’ lach ik. Ondertussen is de lift al op mijn verdieping aangekomen. Ik stap de lift uit en zwaai nog even naar Niall. ‘Bovenste verdieping!’ hoor ik hem nog roepen als de deur al bijna dicht is.

Een pizza en wat huiswerk later ben ik klaar om naar Niall te gaan. Ik heb nog wat makkelijkere kleren aangetrokken en mijn haar in een knot gedaan. Ik trek mijn sneakers aan en ben weg. Toch een beetje zenuwachtig sta ik in de lift. Ik bedoel, ik ken Niall ook pas van vanmiddag. Op de bovenste verdieping aangekomen kijk ik een beetje verbaasd om me heen. Ik had, net zoals op de andere verdiepingen, een lange rij met deuren verwacht, maar ik zie er maar 1. In ieder geval is dat al een probleem minder, de goeie deur zoeken.

Ik wil net op de deur kloppen als die open gaat. Er stormen twee jongens naar buiten, waardoor ik bijna val. Als de voorste jongen doorheeft dat hij mij raakte, stopt hij, waardoor de tweede jongen tegen hem opbotst. ‘Ouch! Waarom stop je nou?!’ roept de achterste jongen. ‘Daarom!’ zegt de voorste jongen, wijzend naar mij. Ook de achterste jongen ziet me nu, en langzaam zakt zijn mond open. ‘Uuuh… heei!’ zeg ik tegen de jongens, ‘Ik kom voor Niall.’

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen