Bill love 2
jij en steffie zien een bus en ...
(soms komt die uitkomst ni uit kweeni hoe da komt kan iemand da is zegge??? PLIIIEES!!!! maar kijk dan gwn naar alle uitkomste voor het juiste... ik ga het probere zo snel mogelek op te losse ze!!!)
xxx
"ohh goott!!" schreeuw je! "steffie het zijn ze egt! TH! in die bus! oh nee! ligt men haar wel goe? en is men shmink nog wa goe??" steffie: "ja ge ziet ur pragteg uit! maar ikke egt ni e! men haar is een ramp en kheb egt ZOOO ni men mooiste t-shirt van TH aan e!"
jij: "jawel steffie u haar is ALTY goe en ALLE t-shirte van TH zen übermooi!"
als 2 gekke lope jullie naar de bus en aangezien steffie egt heel sterk is, krijge jullie het voor elkaar tege de deur van de bus te staan! dan...
...gaat de bus ope! en 3 keer rade wie er uit komt!! als eerste komt georg...
daarna volgt tom ( met natuurlijk een zalege grijns op zijn gezicht!) dan komt gustav en beeetje bescheidener dan tom en uiteindelijk bill! hij ziet er weer prachteg uit! maar...
... net als hij de bus uitkomt struikelt hij en valt kei hard op zijn gezicht!
je schrikt natuurlijk! mss niet direct omdat bill valt maar wel omdat iedereen ineens KEI hard begint te gillen! jij:
helpt hem recht te kome en hij kijkt je dankbaar en met een rode kop aan! "gaat het?" vraag je bezorgt.
"ja het gaat wel" zegt hij sgatteg. ja glimlacht om hem aan te tone da hij zich helemaal nie moet sgame want je ziet da hij da wel doet... hijglimlacht trug en hij stopt iets in je hand! ja kan nie kijke wat het is omdat je helemaal overdondert bent!
na een paar seconde merk je da steffie iets tege je probeert te zegge, "hallo! veerle, gaat het weer! je moe snel kijke naar tom en bill!" toen ja keek zag je da bill een beetje door tom getroost werd om zijn afgang... "hoe lief zijn die 2" dagt je... je zag ook da bill nog één keer omkeek naar jou en daarna ginge ze naar binne! "je bloost" zei steffie een beetje spottend maar je wist ook wel da ze een beetje jaloers was omda bill naar jou keek...
"zulle we naar de rij gaan?" vraag je aan steffie, "ja oké"... als jullie al een tijdje in de rij staan bedenk je da je nog iets van bill hebt gekrege, je wordt wel nieuwsgiereg en probeert het zo onopvallend mogelek te opene...
na veel geklungel kan je zien wat het is! je mond valt ope... je staart naar het 'kaartjé' en leest:...
"BACKSTAGEPASS - TOKIO HOTEL - BRUSSELS - 03/03/08"
OMG!
omg! je kan het egt NIET gelove!
bill heeft je zoat PERSOONLEK uitgenodegt om backstage te kome!!!
je denkt na... zou je het doen? je hebt nog een heel consert om erover na te denke maar eigelek heb je al beslote!
tijdes het consert zijn jij en steffie egt SUPERhard mee aan 't doen... als bill aankondigt dat hij 1000 meere gaat zinge sluit je je oge en ziet bill zijn übermooie bruine oge weer naar je kijke! zo'n mooi liedjé! zo'n mooie ogen!!
Reageer (1)
superrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geledensnel verder!!!