Bill love 1
je gaat naar het consert van TH!!! je gaat same met 3 vrindinne en jullie zijn egt SUPERzenuwagteg!!!
een van je vrindinne, steffie, is de nagt ervoor by je blijve slape en jullie zijn egt zotte dinge aant fantasere! ach ja je weet wel da een leve met een van de TH-ers niet ECHT kan maar... drome mag tog!!
steffie en jij make zich klaar voor het consert! ja ma roept nog dat ze je tog nie gaan zien dus dat je je niet moe shminke! jij anwoord:
ohh nee zijn ze er al! hoe vroeger we vertrekke hoe digter we vanvoor staan, dus hoe harder die kakmuziek is! (yeah right!)
EINDELEEEEUHK!! ze zijn er, ma kom snel we moete NU vertrekke!!!
als jullie in de auto zitte worde jullie hoe langer hoe zenuwagtiger! ooh gott! jullie gaan egt th life zien!!! jullie kome aan en lope natuurlek derekt naar de rij om aan te schuive! pff tstaat al zwart vant volk, allemaal histerische meisjes...
...
je begint kei hard mee te krijse en dringt je naar voor! ze moge allemaal op hun kop gaan staan maar je moet en zal dicht bij het podium staan!!!
je laat andere meisjes eve voor; of je nu van voor af vanagter staat...
perfect!
je wil meer en meer naar voor dramme maar opeens blijf je staan! in de verte zie je een bus toekome... zou het?? neee kan toch nie... je wil tovh egt graag wete of het de jonges zijn en draait je om. je neemt steffie mee want bo en evel (eveline...) zijn jullie kwijt geraakt. ach ja je hebt ge afgesproke voor strx dus dat komt wel goe... jij en steffie lope naar de bus en daar rond zien jullie nog 50 andere meisjes staan...
Reageer (2)
leuwk hoor
1 decennium geledenxx..
heyhey
1 decennium geledenvet leuk ik wil wel meer van je quizen :p
XXLo0n