Chapter 14~Gwynn
Na het ongeluk.
Wat moet ik nu. Mijn Bff in het ziekenhuis. We gaan er zo na toe ze ligt in coma. Al een dag. Keet is opgepakt. Romy niet ze is geschroken en doet nu heel aardig?? 2 uur later. We stonden lang Imke. Ze was nog niet wakker. De jongens waren mee. Liam was aan het huilen. Hij was echt verdrietig. Imke zou misschien nooit meer wakker worden. We weten niet veel. Maar ze is sterk. Dat zeggen de dokters. Maar dat weten we zelf ook. Ze denken dat ze over 2 dagen wakker wordt. Dat hoop ik. Ik moest ook huilen. Zayn troost me dan. Ze denken dat het goed komt. Ik: 'Mensen mag ik misschien heel even alleen zijn met Imke??' Iedereen zei:'Oke.' Dus ze verlieten de kamer. Maar ik zei: 'Liam blijf je even bij mij??' Liam: 'Oke.' Ik: 'Imke wordt plzz wakker. Nu plzz als je me nu hoort beweeg dan je teen.' En toen gebeurde er iets. Ze bewoog haar teen. Ze bewoog hem. Ik: 'Liam Liam ze bewoog haar teen!!' Liam: 'Ik zag het, Dit is goed denk ik. Dokter!!' Toen kwam de dokter en we vertelde wat ze deed. Woow ze hoort ons gewoon. Ze wordt wakker ik weet het zeker. Ze is sterk. Ze zit dan wel aan allerlei slangen maar ze deed het. Ze deed het gewoon. Ze is sterk, ze had Keet kunnen verslaan. Maar ze durfde niet. Dat weet ik nu wel. Ik ken haar. Ze is al vanaf groep 3 mijn bff. En ik houw van haar. Liam:'Dokter dit is toch heel goed, Of niet??' Dokter: 'Jah het is goed, Heel goed.' Liam: 'Denk je dat ze wakker wordt?' Dokter: 'Tuurlijk denk ik dat.' Er is niks mis met haar.' Alleen een gebroken been.' Liam:'Nouw dat is Im gewend maar niet gebroken maar gekneusd. Maar daar zal ze eigenlijk niet blij mee zijn. Want schaatsen is haar leven.' Iemand:'Dat klopt.' Liam: 'Jah, Gwynn dat weet ik toch.' Ik: 'Maar ik zei niks.'.....
Reageer (1)
leuk hoor meiske
1 decennium geleden