Hoofdstuk 5
Kris pov
Op weg naar huis zaten Tao, Luhan, SeHun en XiuMin heel de tijd vervelend te doen. Normaal zeg ik daar nooit iets op als ik aan het rijden ben, maar soms kunnen ze echt het bloed van onder mijn nagels halen. Ik remde en bleef even stil staan.
"Gege waarom stop je?" Vroeg SeHun zacht. "Kunnen jullie van hier tot SM Entertainment stil zijn?" vroeg ik. "O..okay." antwoordde SeHun en Luhan. Ik zuchtte en startte de auto weer en reed verder naar het gebouw. Ik heb echt geen zin vandaag, dacht hij onderweg naar het gebouw.
We kwamen aan en gingen naar binnen zoals altijd stonden der super veel meisjes aan de ingang. Gelukkig dat we de zijdeur konden nemen. Eenmaal we binnen waren moeste we nog wachten achter de andere groep, Tao kwam naast me zitten. "Gege kan je me straks terug naar school brengen?" vroeg hij.
Ik keek hem verbaast aan. "waarom school is gedaan." vroeg ik en keek hem verbaasd aan. "Moet 2 uur nablijven dankzij die nieuwe." Ik moest lachen, Tao die moest nablijven dat is nieuw. "Araso, ik breng je wel. Hoe lang?" "Gomawo gege en 2 uur." 2 Uur! Wat moet ik 2 uur doen? iK ga dat nog wel zien dan, als ik het goed had is er dichtbij een fitnis voor de zekerheid sport kleren meedoen.
De andere groep kwam binnen en toen konden we wat overleggen voor een volgend optreden. Ik bleef telkens naar Kai kijken, hoe komt het dat HaeJae hem kent? Ik kom er nog wel achter op de 1 of andere manier. "Gege we moeten vertrekken." kwam Tao zeggen, ik knikte en stond op.
"Wat ga je doen voor 2 uur?" vroeg Tao. "Ik denk de fitnis die niet ver van de school is. Sms wanneer ik je terug moet komen ophalen." zei ik en stopte de auto voor de school. Ik zag Tao knikken en ging uit de auto en liep het gebouw in. Ik wou juist vertrekken toen ik een andere auto zag en dat 1 ne meisje uitstappen waar ik HaeJae bij zag. Ik grijnsde en wachtte tot ze binnen was en stapte toen uit.
Ze reed niet weg ze bleef daar staan. Gaat zij werkelijk 2 uur staan wachten op haar zus? Ik ging naar haar kant en klopte op het raam. Ik zag dat ze schrok en ze deed het venster naar beneden. "Wat doe jij hier?" Wow vriendelijkheid loopt er van af. "Tao afzetten, nablijven samen met je zus. Weetje dit is de eerste keer dat Tao moet nablijven." ik lachte wat. "Het is best grappig." zei ik nog.
"Wel het is dankzij Tao dat mijn zus moet nablijven en dat vind ik niet grappig." zei ze kwaad. Ik zuchtte "Blijf je echt 2 uur in de auto zitten wachten achter haar?" vroeg ik, ze knikte en keek terug voor haar uit. "Zullen we iets leuks doen?" vroeg ik. Normaal ben ik zo niet maar ik wil haar leren kennen en weten hoe ze Kai kent en waarom ze bezig was met het dansje van F(x).
"Kan jouw ego dat wel aan?" Okay vergeet wat ik zei. "Okay later dan." zei ik en ging naar mijn auto achter mijn sportkledij. Ik wilde opeens te voet gaan om een frisse neus te hebben. Ik kwam aan bij de fitnis en ging me gaan omkleden en nam men iPod mee en luisterde naar muziek terwijl ik aan het sporten was, bracht me tenminste op andere gedachten.
Okay beginnen met wat lopen, en ging naar de loopbanden. Eerst rustig beginnen en dan hoger op gaan. Terwijl ik bezig was zag ik voortdurend meisje kijken, wel ja ik ben Kris van EXO, en had een grijns op zijn gezicht. Zolang ze me maar niet komen storen is het goed, heb even genoeg van meisjes. En zette de loopband iets sneller.
Ik was klaar met lopen en ging naar een rustige plek waar ik een paar situp's deed. Ik ruste even uit toen ik terug neer lag en deed mijn ogen open en schrok. "Sorry liet ik je schrikken?" vroeg ze. "Euhm nee, maar wat doe jij hier?" vroeg ik HaeJae. Heeft ze mij gevolgd naar hier ofzo? "Euhm ik wou gewoon sorry zeggen van daarjuist, was mijn bedoeling eigenlijk niet." zei ze en ze begon te blozen. Schattig, en lachte.
"Het is okay, ik denk wel dat ik weet waarom je boos bent maar waarom werk je dat uit op iemand anders dan?" vroeg ik haar. Ik zag dat ze wat nerveus begon te worden. "Euhm...gewoon omdat jij de eerste was die ik tegen kwam en de eerste die ik tegenkom is zeg maar altijd mijn slachtoffer en dat was juist jij. Mianhe." En ze bloosde terug. Waarom is ze zo schattig? Voor de eerste keer dat ik een meisje zo zie bij al die andere zag ik dat niet of misschien wilde ik het niet zien, zij is gewoon anders. Dacht Kris en bleef naar haar kijken.
"Euhm, hallo?" "A sorry, euhm het heeft niets, jij bent eigenlijk het enige meisje die uitvliegt tegen mij doet wel raar." en keek opzij. "Euhm...okay, wel ik ga je wel verder laten trainen dan, ik zie je wel op school bye." zei ze en zwaaide en ging weg. Ik wilde haar nog roepen maar ze was al weg, dus stond ik vlug op nam mijn zak en ging mij vlug gaan douchen.
Ik liep naar mijn auto en gooide mijn zak in de koffer en keek of HaeJae nog altijd op de parking stond, en ze stond er nog altijd. Ik klopte terug op haar raam en ze deed open. "Iets gaan drinken om de tijd door te brengen en het gaat tenminste warmer zijn dan in de auto?" vroeg ik haar. Ze knikte en deed haar raam terug dicht en stapte uit de auto.
We liepen naar een bubble tea cafe die tegen de school stond en gingen naar binnen. "Welke 1 wil je?" vroeg ik haar. "Euhm...ik heb eigen bubbletea gedronken." Ik haar aan met grote ogen. "Okay daar komt er verandering in dan, zoek jij anders ergens om te gaan zitten?" ze knikte en ging een plaatsje gaan zoeken. "Wat mag het zijn?" vroeg de kassierster.
Ik had meteen door dat ze aan het flirten was, maar dat neem ik niet meer. Jammer dat ik beroemd ben anders kon ik zeggen dat HaeJae mijn vriendin was maar ik wil haar geen moeilijkheden bezorgen. "1 Vanille en 1 mango, en doe je t-shirt dicht of je vat koud." zei ik met een grijns. Ze deed onmiddellijk haar shirt dicht en maakte de bestelling.
HaeJae pov
Ik zat aan een tafeltje dicht bij de verwarming. Ik keek naar Kris die aan de bar stond, ik zag hoe het meisje deed tegen hem en begon jaloers te worden. Ik weet niet wat ze zeiden maar ze begon haar knopen dicht te doen, vond het wel grappig maar ik bleef wel jaloers. Ik keek naar buiten en wachtte tot hij kwam.
"Ben er hopelijk hou je van mango, en anders kun je de mijne ook nog uitdrinken als je vanille mag." zei hij en zette het voor mijn neus. "Gomawo." en proefde er van, het smaakte echt super goed maar ik wilde het niet laten zien omdat ik nog altijd jaloers was. "En? Vind je het lekker?" vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op en keek terug naar buiten.
"Is er iets? Smaakt het niet anders neem je de mijne." zei hij. Hij probeerde alles maar toch bleef ik jaloers. Waarom ben ik in hemelsnaam jaloers? Hij word bijna idool dus hij gaat nog meer van zulke dingen tegen komen. "Het is lekker echt gomawo." zei ik en dronk er nog eens van.
Ik zat wat te rillen omdat ik het koud kreeg, maar ik heb het altijd koud. Ik dacht dat het wat ging verbeteren als ik naast de verwarming zat maar het deed voor de moment nog niet veel. "Heb je het koud?" vroeg hij en ik knikte. "Hier." en hij deed zijn jas uit en gaf die aan mij. "Gomawo." zei ik en begon waarschijnlijk te blozen en deed zijn jas aan.
"Mag ik iets vragen?" vroeg Kris aan mij. Wat zou hij nu weer willen weten dacht ik een beetje gefrustreerd. "Ja okay." antwoordde ik. "Hoe ken jij Kai en Amber?" Vroeg hij aan mij en keek mij aan. "Met Amber heb ik vroeger nog mee naar school geweest en we waren al altijd beste vrienden, en Kai leerde ik kennen via haar omdat hij mij kon helpen en dat doet hij ook, waarom wel?" vroeg ik hem.
"Gewoon ik vond het raar toen Kai en Amber je aan het helpen waren en hoe dat jij hen kent met dat wij in SM zitten." Antwoordde hij en dronk van zijn bubble tea. Wel dat is raar. "Dus buiten SM mogen ze geen vrienden hebben ofzo, btw ik zit ook in SM samen met men zus remeber playboy." zei ik en deed ze jas uit en stond recht om naar buiten te gaan.
"Wow wacht even dat heb ik nooit gezegd en ja je zit in SM High maar niet in SME waar F(x) en Super Junior enzo zitten, en waarom ben ik opeens een playboy?" vroeg hij kwaad. "Ik weet het verschil tussen SM High en SME hoor trouwens moest je je ogen open doen dan zit ik in SME. En playboy omdat je met elk meisje flirt zelfs met die kassierster van daarnet." en liep naar buiten.
"Sorry ik heb je nog niet gezien dan en ik let niet echt op de nieuwe voort moment, en ik heb haar afgewezen eerlijk waar zij flirte met mij en niet andersom, en blijf nu staan en doe men jas terug aan je bevriest helemaal." zei hij en hield men arm vast en draaide me om en deed zijn jas rond mij. "Waarom huil je?" Zonder het zelf te weten was ik aan het wenen. "Doe ik niet." zei ik en draaide me om.
Waarom huil ik nu in hemelsnaam? Stop met huilen, aargh waarom ben ik toch zo emotioneel mens! Hoe laat zou het eigenlijk zijn? Ik wil niet dat Syeolli me straks zo ziet met rode ogen. "Euhm.. hoe laat is het eigenlijk?" vroeg ik aan Kris. "Binnen 15 minuten hebben ze gedaan, zullen we maar terugkeren dan?" vroeg hij zacht en ik knikte gewoon.
Geen tijd meer dus, of ik kan ook nog altijd zeggen dat ik last heb van mijn rug? Nee dan gaat ze weer te overbezorgd zijn en ga ik weer niet veel mogen doen in huis. Misschien dat ik iets triest op tv zag in de bubble tea cafe, dat klinkt nog wel goed we gaan daarvoor gaan dan.
We kwamen aan mijn auto en we hadden nog iets van 5 minuten. "Euhm gomawo voor je jas te gebruiken." zei ik en gaf hem terug aan hem. "Zie ik je op school?" vroeg hij aan mij. Ik keek hem aan "Ik ga naar de zelfde school dus natuurlijk zie je me op school." antwoordde ik terug. "Ik bedoel, als vrienden en dat we kunnen praten op school?" Ik keek hem aan met grote ogen. "Euhm je weet dat dat niet gaat he. Jullie zijn zeg maar de Kingka's van 't school en jullie worden bijna beroemd." zei ik en deed terwijl mijn auto open.
Ik hoorde Kris zuchtte. "Zie ik je dan in het SME gebouw?" ik haalde mijn schouders op. "Het is te zien waar jij zit, in het oude gebouw of in het nieuw gebouw?" vroeg ik. "Het nieuw gebouw." "ik zit in het oude gebouw, en alleen trainees zitten in het oude gebouw dus dat willen zeggen dat jullie beroemd ga worden. Succes er mee." zei ik en stapte in men auto en startte de auto en deed de verwarming aan en wachtte toen op Syeolli.
Ik keek Kris na die naar zijn auto ging. Ik was blij dat hij beroemd ging worden, maar ook verdrietig omdat ik hem minder ga zien. Wat maat het uit we zouden toch nooit iets kunnen hebben. Niet veel later kwam Syeolli naar buiten en stapte in de auto.
Er zijn nog geen reacties.