Heaven isn't too far. Heaven is where you are. -001
Thuis zijn wij met zes kinderen. Dat betekend dat ik vijf broers heb. Ja, ik weet het, ik ben zielig. Hou je hart vast, want het wordt nog erger. Ik ben de jongste.
Auch.
Mijn oudste broer, Jason, is 22 jaar. Daarna komt Laurel, die 20 jaar is. En nu komt het.
Drieling.
Storm, Ziggy en Brandon zijn een drieling. Achttien jaar geleden werd eerst Branden geboren. Vijf minuten later kwam Ziggy tevoorschijn en een kwartier later kwam Storm naar buiten. Deze drie maken mijn leven echt zuur. Het is echt moeilijk om met ze samen te leven, daarom vond ik het heel fijn toen ik te horen kreeg dat Liv bij ons zou komen wonen. Eindelijk een normaal meisje van mijn leeftijd, dat me hopelijk wel zou verstaan.
‘Taylor, ik zweer het je, je doet normaal tegen haar. Ze heeft het al moeilijk genoeg,’ ik wierp mijn beste vriend, ook beter bekend als ex-vriend, een boze blik toe. Verontwaardigd keek hij me aan. ‘Je weet dat ik zoiets nooit zou doen bij zo’n arm meisje, daar ken je me te goed voor.’ Ik pakte mijn portemonnee en haalde mijn moeders creditcard eruit, waarna ik hem terug stopte in de portemonnee van mijn moeder. Sinds mijn vader overleden was, kreeg ik alles van haar. Alles om de pijn van mijn vader te doen vergeten. Alles om me ook nog maar een beetje gelukkig te maken.
Ik had het geluk dat Jason en Laurel al lang het huis uit waren, waarmee het al wat minder druk was. Vorige week was ik tante geworden van een meisje, Hailey, vernoemd naar mijn tweede naam. De enorme drukte die erbij kwam kijken was totaal niets voor mij. Ik was het enige meisje bij ons op school dat rijk was, maar er niet mee wilde pronken. Het irriteerde mij dat mensen hun rijkdom gebruikten om beter voor de dag te komen, of populair te worden. Eigenlijk was Taylor de enige die af en toe bij ons thuis kwam.
Taylor was niet erg spraakzaam vandaag, hij was vooral aan het sms’en met “Selena”. Een meisje dat hij had leren kennen via onze beste vriendin Alyson. Er waren roddels dat hij en Selena een relatie hadden, en soms geloofde ik ze ook nog echt. Hoe Taylor soms over Selena praatte was niet normaal, en het maakte me vaak jaloers. Vooral omdat Selena eigenlijk niet erg aardig is, en ik veel leuker ben als haar.
Maar dat is mijn mening.
Reageer (1)
Cuul
1 decennium geledenAwesome
Next one<3