Foto bij 17. Hybrid

Sorry dat ik zo lang niet geschreven heb. Leren, leren, leren...
Bedankt aan TylerXx voor de abo! ♥

Bill

Wanneer we thuis aankomen zit de helft van onze familie in de living. Ik lik over mijn lippen. Laten we ze even luisteren hoe ik mijn bed deel met een mens. Ik voel me terug comfortabel. Klaar om Tom te geven waar hij al al die weken op gewacht heeft. Ik trek hem achter me aan de trap op. “Bill, wacht… Ik ben niet zo snel” grinnik ik. “Wil je me dan niet?” Vraag ik als ik om me kijk en knipoog. Ik zie hem grijnzen. Dirty boy. Ik storm de trap op. Hij doet de deur achter ons op slot. Ik trek mijn shirt uit. “Tom. Zit!” Beveel ik hem. Hij gaat voor me op zijn knieën zitten en kust mijn buik. Ik sla mijn hoofd naar achter en lik mijn lippen. Gott… Ik ga liggen en trek hem op me. “Ik wil je. Nu” zeg ik kordaat. Een moment later liggen al onze kleren verspreidt over de grond. Ik geniet er van elke keer onze private parts tegen elkaar aan schuren. Ik adem diep. Ik weet dat hij verwacht dat ik er elke keer kan mee stoppen. Maar nu niet. Het is genoeg geweest. Ik hou van hem en Tom van mij. Ik kijk Tom in de ogen aan en knik, spreid mijn benen wat meer. Ik kreun wanneer hij in me glijdt. Mijn nagels plant ik in zijn rug. Hij schrikt even. Ik moet even aan hem wennen voor ik tegen hem in ga.

“Tom… Ahh..”
“Bill?”
“Mhm?”
“Ik hou van je”
“Ah! Oh… Ik ook.. Mh.. Van jou”

De rook van mijn sigaret kust het plafond. Ik kijk Tom trots aan. Ik ben trots op mezelf, trots op hem. Hij neemt mijn sigaret af en ademt diep in zodat de rook zijn longen kan vullen. Ik ga op zijn buik zitten. “Tomi?” Hij glimlacht naar me en knikt. “Ja? Wat is er?” – “Heb je je nooit afgevraagd wat ik ben?” Ik zie hem bedenkelijk kijken. Hij knikt opnieuw. “Aan wat dacht je?” – “Vampier?” Hij is bang dat hij een fout antwoord zal geven. “Half” glimlach ik en kus zijn lippen. “Hybrid” corrigeer ik hem. Opnieuw een vragende blik van hem. Ik lach even nerveus. “Half, vampier, half weerwolf… dus…” – “Ja, ja ik snap het.” Zegt hij snel. “Spaar me de uitleg” lacht hij. Ik voel de nood om het hem uit te leggen… Alles. “Ik was stervende. Lena ook. We… zijn in de steekgelaten door onze echte ouders. Mijn pleegvader heeft ons ‘gered’.” Ik kijk weg. Mijn ogen sluiten zich. Ik was liever dood geweest dan dit… Tot ik jou leerde kennen. “Mijn grootmoeder langs mijn pleegvaders kant is een weerwolf. Grootvader een vampier. Ze hebben er echt niks op tegen dat ik met jou ben. Maar ik heb verhalen gehoord van mijn vader… Hij haatte zichzelf omdat hij een Hybrid is. Het zal niet makkelijk worden met hem Tom…,” zucht ik. Hij haalt zijn schouders op en streelt mijn haar.

“Zolang ik maar bij jou ben”

Reageer (2)

  • syllie1992

    Ik hoop dat je nog eens verder gaat :)

    9 jaar geleden
  • Chiya

    Heel lang geleden dat ik een story heb gelezen over Bill en Tom. Hij is leuk. Snel verder :)

    ps; abbo ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen