Chapter 13~Imke
Een week later.
Morgen moesten we weer naar school. Awh!! Die stomme meid weer zien verschrikkelijk!! Maar ik kan vertellen ik ben de zus van Liam Payne!! Dat kan echt alleen Nicola, Ruth en ik!! De lotjes waren leuk gelopen Liam had toch Ikrame dat dacht ik!! Dus de boys zouden ons afzetten en straks ophalen. Yes. Dan zag iedereen ze. Ik wil de kopjes van Keet en Romy zien. Goede voornemens 2014: Goed voor mezelf opkomen, Laat je niet wijsmaken dat je dik bent. Want Gwynn was even zwaar als mij! En volg je eigen style! Nouw dat is het belangrijkste. We Reden door de Mainstreet naar onze school. We stapten uit. Iedereen staarden ons met open monden aan. Zelfs Romy en Kate. Toen moesten ze hard lachen. Maar de rest niet. Nouw we waren alleen andere kleding style aan het gebruiken. Wat we zelf cool vonden. Romy: 'Haha Im wat zie je eruit!!' Imke: 'Romy houw gewoon 1 keer in je leven je kop, Laat me met rust!' Snauwde ik. Toen schrok ze. Keer: Imke waarom doe je zoow tegen Romy?' Imke: 'Ze pest me al 10 jaar ofzoow! Nu moet ik voor mezelf opkkomen!' Romy: 'En dus.' Imke:'Als je het weet ik ben de zus van oh laat maar waarom zou ik het tegen Jullie zeggen.' Keet:''Loop maar weg je bent niet van ons af.' Riep ze me nog na. Lisa:'Goed gedaan stap 1 van voor jezelf opkomen.' En ze gaven me een highfive. Imke:'Thanks ik houw echt zoow van jullie.' En gaf ze een knuffel. Toen zag ik dat Keet en Romy Roos aan het pesten waren. Roos was echt lief. Maar onzeker. Dus ik liep er op af!! Imke: 'Keet pest iemand die zoals jij bent.' Keet:'Ga weg!!' En ze sloeg me. Oh ik werd toen zoow boos. Toen sloeg ik haar hard terug. En ze werd super boos en we begonnen een gevecht. Ze was een kop groter als mij. En had me in elkaar geslagen Roos was de meester aan het halen. En ik lag er maar bewusteloos....
Reageer (2)
Veder!
1 decennium geledenleuk en spannend immie schrijf snel verder
1 decennium geleden