heyhey,
hier weer een stukje van mij!

dikke kus'x anne

Rein zucht even voordat hij begint te praten ‘’I…K’’ het is even stil, maar hij gaat al snel verder. ‘’H…O…U..V…A..N’’, hij zucht weer even en zegt dan snel, ‘’J…O…U…’’. Mijn ogen worden groot en mijn mond valt open. Ik bijt even op mijn lip en zeg dan zacht, “uhm Rein...”. Voordat ik verder kan gaan hoor ik vanaf de andere kant. ‘’REEEIIIIN’’ en dan hoor ik een verbroken verbinding. Shit, heb ik hem weg gedrukt? Nee. Ik druk snel Owen’s huisnummer in en wacht tot er iemand opneemt. “Met Owen?”, “hee Owen. Ik uhm belde net met Rein maar de verbinding viel weg, is hij in de buurt en kun je hem even geven?”. ‘’Ja Puck, die staat in de gang. Er was iets mis met zijn provider volgens mij.’’ Daarom viel de verbinding dus weg... “ik zal hem geven”, “oke” zeg ik zachtjes en ik speel ondertussen nerveus met mijn vingers. ‘’Sorry Puck’’ is het eerste wat Rein zegt als ik hem aan de telefoon krijg. ‘’Het is al goed, die storingen bij die providers altijd’’ lach ik een beetje, “Maar wat ik wilde zeggen, wat was je aan het doen?”. “Ik spelde het voor je uit, dat zei je toch, in je tweet?” zegt hij en nu ben ik degene die zucht, “meen je het echt?”. “Wat? Natuurlijk meen ik het echt!” zegt hij heel snel. Ik zucht weer, “Dan moet ik denk ik sorry zeggen dat ik zo reageerde toen je hier was, dus bij deze sorry. Maar ik ben gewoon een beetje, laten we zeggen een beetje heel erg onzeker, en ik dacht echt dat je mij belachelijk zat te maken” Ik voel gewoon dat ik nu zo rood als een tomaat ben, dus misschien is het maar beter dat hij me nu niet ziet. “Is niet erg.” Hoor ik hem zachtjes zeggen. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en zeg dan, “en ja je wist al dat ik jou ook leuk vind dus, ik hou ook van jou rein” er is een stilte totdat Rein zegt, “Oke, ik wil dit eigenlijk niet via de telefoon vragen, maar Puck Konings wil jij mijn vriendin zijn?” hij klinkt zo serieus dat ik een beetje grinnik en dan zeg, “Ja, Rein van Duivenboden ik wil graag jouw vriendin zijn” ik probeer zo serieus mogelijk te klinken, maar niet veel later begin ik toch vol op te lachen en al snel hoor ik Rein mee lachen. “Sorry, maar nu moet ik echt gaan, want ik heb Daan een mannenavond belooft en er is nog vrij weinig van over ondertussen” zegt Rein als we allebei uitgelachen zijn, maar door wat hij zegt proest ik het weer uit van het lachen, “wat?” vraagt hij verontwaardigd, “mannenavond, ik weet niet maar uhm toen ik jullie toe straks zag waren jullie niet bepaald mannen”, zeg ik lachend met de nadruk op ‘mannen’. Tussen het lachen door hoor ik Rein zeggen, “tsss, wij zijn zeker wel echte mannen”. Ik probeer mijn lachen in te houden en zeg dan heel sarcastisch, “Tuurlijk Rein, wat jij wel, jullie zijn echte mannen.”. “Ja dat klinkt beter ja” zegt hij en ik rol met mijn ogen. “ja ja, ik ga slapen, veel plezier nog met jullie mannenavond”. “dankjewel Puckie, ik hou van je, lekker slapen”. Ik krijg een mega glimlach op mijn gezicht en zeg nog snel, “Dankjewel, ik hou ook van jou” en hang dan op.
“AWHHHH”, hoor ik Mila zeggen en als ik mij omdraai in bed zie ik haar in de deuropening staan, “MILA HEB JE ALLES MEE ZITTEN LUISTEREN?!” roep ik uit en ik gooi snel een kussen naar haar hoofd. “Sorry hoor! Ik kon het gewoon niet laten! Ik moest het gewoon weten!”. Ik mompel wat dingen waar Mila niks uit op kan maken en slaak een zucht, waardoor ze in de lach schiet. “ahw Puckje, niet boos zijn”. Ik probeer een boos gezicht te houden maar al snel lukt het niet meer en komt er een kleine lach op mijn gezicht. “Ik wist wel dat je niet boos kon blijven” zegt Mila voordat ze me een mega knuffel geeft, “Mijn kleine zusje heeft een vriendje aaaahw” ze knijpt in mijn wang alsof ik een klein kind ben en ik sla haar hand snel weg. “ja ja, zo klein ben ik nou ook weer niet hoor ik ben maar 1,5 jaar jonger, zo veel is het niet hè” “Weet ik toch, maar ik vind het gewoon zo leuk, gefeliciteerd Puckje, ik ben blij voor je” Zegt ze eerlijk en ik geef haar snel een dikke knuffel, “Als je het niet erg vind ga ik nu wel serieus slapen, zoals ik tegen Rein zei… wat je dus ook hebt gehoord”. “oke oke, lekker slapen! Tot Morgen!” “Tot morgen” net als ik de deur dicht hoor gaan voel ik mijn ogen dicht vallen en val ik in een diepe slaap.

Reageer (2)

  • UrWishhx

    Ps : I LOVE YOU'RE STORY ! x

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Ahhhw ! wat leuk , Snel verder ! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen