"Idioten!" zei Mewtwo "Mijn krachten zijn te groot! Er is geen enkele pokémon hier present tegen mij bestand!". "Bewijs dat maar eens in een echt gevecht, Mewtwo!" zei Jonathan. "Daag je mij soms uit?" zei Mewtwo. "Reken maar van yes!" zei Jonathan. Mewtwo gebruikte zijn psychische krachten en drie pokémon in de tanks ontwaakten. Als eerste kwam Blastoise uit zijn tank. Daarna kwam Charizard uit de tank. En als laatste ontwaakte Venusaur uit zijn slaap. "Ze zijn wakker!" schreeuwden de leden van team Rocket. Charizard, Blastoise en Venusaur wandelden naar het kasteel. "Ik ben bang!" zei Jessie. "Ik ook!" zei James. Mewtwo legde uit dat hij was begonnen met Charmander, Squirtle en Bulbasaur. Maar hij heeft nooit sterkere kopiëen kunnen maken. "Kopiëen?" zei Sofie. "Dat zijn klonen" zei Wesley. Mewtwo gebruikte zijn krachten weer en vroeg iedereen om zijn stadion te aanschouwen. Jonathan, Aurelie, Wesley en Max keken verschrikt toe. Pikachu, Squirtle, Bulbasaur, Nidoking, Primaepe, Psyduck, Vulpix, Alakazam en Machoke keken ook angstig toe. Ali probeerde zijn Pidgeot rustig te houden en zijn Rhyhorn te kalmeren. Venusaur, Sandslash, Hitmonlee en Scyther keken zich afvragend toe wat er gaat gebeuren. Kevin bleef in de buurt van fontein en had steeds moeite met zijn pokémon rustig te houden. Gyarados, Tentacruel, Nidoqueen, Golduck, Vaporeon en Seadra werd steeds meer en meer onrustig. Sofie bleef ook bij haar pokémon in de buurt. Blastoise, Vileplume, Rapidash, Dewgong, Wigglytuff en Ninetales waren ook bang. Toen verscheen er een heel groot stadion. "Wie wil het als eerste tegen mij opnemen?" zei Mewtwo. "Jouw Venusaur kan de mijne niet verslaan! Toch Bruethrooth?" zei Ali. "We blazen die Blastoise op, hé Shellshocker!" zei Sofie. "Hij mag dan wel geen bijnaam hebben. Maar ik heb Charizard! Ik kies jou!". Jonathan gooide zijn pokébal en Charizard kwam eruit. Charizard spuwde meteen een grote vlam uit zijn mond. "Charizard! Ik had nog niks gezegd!" zei Jonathan. "Jij hebt je Charizard slecht getraind!" zei Mewtwo. Alle trainers gingen naar het stadion. "Wie van jullie neemt het als eerste tegen mij op?" zei Mewtwo. Jonathan, Sofie en Ali besloten met hun pokémon de strijd aan te gaan tegen Charizard, Blastoise en Venusaur. Maar ze hadden alle drie de match verloren. "Als winnaar eis ik nu mijn prijs op!" zei Mewtwo "Jullie pokémon!". De drie eerste ballen vingen de Charizard van Jonathan, de Blastoise van Sofie en de Venusaur van Ali. "Wat ga je met die pokémon doen?" zei Aurelie. "Ik ga hun DNA laten scannen om voor de pokémon geschikte tegenstanders te zoeken om een groot leger te maken voor mezelf" zei Mewtwo "De pokémon zullen veilig bij mij op een eiland blijven zodat mijn storm de planeet zal vernietigen". "Dat kun je niet maken!" zei Wesley. "Nee Mewtwo!" zei Jonathan "Ik sta dat niet toe!". "Waag het niet tegen mij in te gaan! Dit is nu mijn wereld!". Mewtwo gooide al zijn pokéballs naar de trainers van de pokémon. Alle trainers probeerden hun pokémon te beschermen. Jonathan en Kevin wilde Nidoking en Nidoqueen eerst redden, maar één pokéball had Nidoqueen al gevangen. En de andere pokébal had Nidoking gevangen. Max probeerde de pokébals bij zijn pokémon weg te houden, maar de ene bal ving Alakazam en de andere bal ving Machoke. Kevin probeerde de rest van zijn pokémon te beschermen, maar één pokébal had Gyarados al gevangen genomen. "Nee! Gyarados!" zei Kevin. De volgende bal had Tentacruel gevangen. En de volgende pokébal ving Vaporeon. Kevin deed alles wat hij kon om zijn pokémon te beschermen, maar het was te laat. De twee laatste pokébals hadden Golduck en Seadra gevangen. Ali bleef ook dapper stand houden tegen de pokébals van Mewtwo. De twee volgende ballen hadden zijn Sandslash en zijn Rhyhorn al gevangen. "Ga weg! Ga weg!" zei Ali. Maar hoe hard hij ook stand probeerde te houden, de twee laatste ballen hadden zijn Hitmonlee en zijn Scyther al gevangen. "Nee!" zei Ali "Hitmonlee! Scyther!". Sofie probeerde de pokébals ook bij haar pokémon weg te houden. Dewgong werd als eerste gevangen. Daarna vingen de drie laatste pokébals Ninetales, Rapidash en Vileplume. "Nee!" zei Sofie "Ninetales! Rapidash! Vileplume!". Wigglytuff werd bang en probeerde weg te rennen, maar de pokébal had hem al gevangen. Pidgeot probeerde weg te vliegen, maar hij werd ook gevangen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen