¤ O19.
~NO POV~
Het weekend vloog als een gek voorbij. Na het zwemmen is de groep nog wezen bowlen en de laatste dag hebben ze de hele dag in de heide gelegen achter het bungalowpark. Lindsey is bij haar eigen huis afgezet. De zusjes worden bij hun thuis afgezet en nemen voor een korte tijd afscheid. De jongens moeten weer verder op tour maar komen vlak voor zomer vakantie nog even terug naar London. Morgen moeten de meiden ook weer vroeg op, school is toch iets wat ze graag willen afmaken. Voor Charleen staat een excursie te wachten. Die over twee weken plaats vind.
Zayn en Danique nemen iets intiemer afscheid. Charleen en de jongens houden hun handen er vanaf, letterlijk. Louis en Niall stappen als laatste terug in de bus. Danique zwaait met een bigsmile naar de jongens terwijl Charleen er een beetje verlegen bij staat. Als de jongens vertrokken zijn wandelen de zussen hun huis in. Danique verdwijnt de badkamer in en binnen enkele seconde zingt ze het huis vol terwijl ze onder de douche staat.
Charleen laat zich in de sofa weg zakken. Als ze een berichtje krijgt bekijkt ze 'm.
'Harry; Wij vonden het een super weekend. You?'
Reageren doet ze niet. Ze wil even laten bezinken dat het wel One Direction is waar ze het over hebben. Waar ze mee om gaat sinds het concert. Nu zijn ze weer op tour en beweren ze van de zomer even terug te komen. Charleen haar hart breekt een beetje bij het gevoel dat ze voor vermaak worden gebruikt. 'Maar hoe zit dat dan met Danique? Zayn en zij waren super close samen.' Ze gromt in zichzelf. "Wij ook." Fluistert ze terwijl ze het naar Harry stuurt.
Niet reageren heeft ze altijd grof gevonden.
~Charleen POV~
Ik neem mijn schema voor de excursie in mijn hand. De datums zijn perfect, de locatie is super en de manier van reizen is geweldig! Ik leg 'm naast het tourschema van de jongens. Ze zijn tot de 13e van Juli op tour en komen dan nog een week je terug. Ik kom de 16e thuis van uit Frankrijk. Natuurlijk laat ik dat hun niet weten, dan kan ik ze verassen als ze hier echt zijn. Ik lach kleintjes en leeg dan mijn tas. Ik leg mijn boeken in de kast en mijn schrijfgerei op m'n bureau. Ik bekijk het briefje dat Liam schreef. Ik ontving 'm twee dagen na dat ze terug op tour gingen. Dat is nu ook ander halve week terug.
"Hey Char, na ons kleine gesprekje op het balkon heb ik even na gedacht. Ik zal je alvast zeggen dat dit geen liefdes brief is, haha.
We willen jou en je zus beter leren kennen maar dat gaat nu wat lastig. Je bent een hele sterke meid en ook al ben je nu en dan onzeker over jezelf, wij zien een krachtige meid met een schitterende stem. Laat je niet gek maken door anderen omdat je feller straalt dan hen.
We doen onze best om de 14e terug in London te zijn zodat we met z'n allen wat leuks kunnen gaan doen.
Heel veel liefs van ons.
x Liam."
Die avond leg ik mezelf met een goed gevoel in bed en sluit ik mijn ogen. Nog een week en dan zit ik in Frankrijk voor de excursie. Heb er zin in!
Er zijn nog geen reacties.