POV Megan
Ik word wakker, ik kijk op mijn telefoon: 1 berichtje, ik open mijn Whatsapp: het is Lynn (Lynn = L) (Megan = M)


L: ''Wtf, het gaat om een F*cking status man! Doe niet zo kinderachtig!!''

Ooow ja, de ruzie…. Opeens kreeg ik tranen in mijn ogen, ik wil geen ruzie met mijn BFF. Ik stuur een berichtje terug:

M: ''Ja, oké! Ik maakte een groep aan zonder jou, maar ik wilde dat niet! Ik weet het.... het ging om een f*cking status, boeiend, ik wil dat we weer vriendinnen zijn want zo hoort het! Ik wil gewoon weer opnieuw beginnen en dan zijn we wél vriendinnen!''

Ze is niet online dus ik weet ook niet wat ze terug kan/gaat sturen. Had ik het maar niet gedaan!
Maar het ergste is dat we bij elkaar in de klas zitten én dat we ook nog naast elkaar zitten!
Ik fiets altijd met 4 andere meiden naar school: Rachel, Renske, Veronique en Belle; we spreken altijd af dat we om 07:40 uur bij het fontijntje staan. Ik kijk op mijn horloge: SHIT! Al 07:50 uur. Zouden ze al weg zijn?! Ik spring vlug op mijn fiets naar het fontijntje..... Ja, ze zijn al weg....

Ik ben op school en ik merk dat heel veel kinderen 1e uur vrij hebben; lekker rustig dus. De bel gaat.... Aarggg, 1e uur: Nederlands.... Ik loop naar de les, meestal met iemand aan m'n zij, maar nu niet. Wat raar. Zou er iets zijn met de klas ofso? Zou er misschien iets gebeurd zijn, behalve dat van mij en Lynn, want dat weet bijna iedereen! Ik loop gewoon door en zie maar wat er gaat gebeuren. Iedereen staat voor de deur, maar de meneer komt niet... Waar zou hij nou toch blijven??!! Ik heb allemaal briefjes met envelopjes er om heen in m'n tas zitten. Ik geef zaterdag een feestje omdat ik jarig ben. Mijn ouders zijn echt heel erg rijk dus we hebben een kei grote tuin: Met een zwembad! Dus ik nodig de hele klas uit om te komen zwemmen.... Behalve Lynn, dat zal ze leren ;) Ik wilde het niet te opvallend geven zodat ze misschien zou denken: Waarom krijgt iedereen nou allemaal van die kaartjes en ik niet?! Dus ik geef het na school; Maar... Iedereen moet wel weten hoe laat ze op het pleintje moeten komen en het mag niet te opvallend zijn voor Lynn. Dan opeens komt Lynn naar me toe..........

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen