De straat op (herkansing)
Als ze even later ingecheckt hebben bij het juiste hotel en de mensen daar geïnformeerd hebben over de verhuisdienst die hun koffers komt brengen is het eindelijk tijd om los te gaan!
Ze liepen met ze allen naar Oxford street en zochten een lekker grote winkel. “We nemen die!” Niall wees naar een groot warenhuis van 6 verdiepingen. Ze liepen naar binnen en gingen naar de afdeling kleding. “daar kan je de meeste vrouwen vinden” zei Harry terwijl hij naar de lingerie afdeling wees. “Hoezo alleen maar denken aan vrouwen? ”zuchtte Liam. Na ongeveer een uur naar kleding en vrouwen gekeken te hebben (Harry had nog niet gescoord, omdat hij nadacht over de geniaalste manier om een meisje te benaderen met zijn vampierlijkheid) begon Niall te springen. ‘IK WIL ETEN’ hij sprong enorm hard en ze hoorden een krakend geluid. ‘Oho Niall en de lads vielen door de vloer naar beneden 5 verdiepingen omlaag. Beneden lagen ze onder het puin en 1 voor 1 kwamen er nieuwschierige mensen kijken van boven af naar beneden, eigelijk wel een grappig gezicht. ‘Oja slim Niall echt slim, wie heeft het goedgekeurd om jouw zonder dwangbuis rond te laten lopen” mopperde Zayn. ‘Sorry ik ken m’n krachten nog niet.' 'eeeh jongens ik heb zo'n gevoel dat we in de problemen zitten ik bedoel we zijn door een vloer gezakt 5 verdiepingen naar beneden gevallen en hebben niks' zei Louis. “Ik denk dat je een punt hebt Louis, misschien moeten we hier heel gauw weg voor de papz en de politie komen enzo, ik bedoel, er zijn vast een hoop mensen dood nu,” gaf Harry als antwoord. “Nehh, da’s niet erg, van Paul hoefden we ons niks aan te trekken van de politie en de paparazzi.”
(Wat natuurlijk heel onrealistisch is enzo, maar dat maakt niet uit, want anders valt er geen lol te beleven, ik bedoel maar, denk aan de fans dit, paparazzi dat etc.”
Toch stonden ze voor de zekerheid allemaal maar op en deden hun capuchon op en renden weg onmenselijke snelheid. Eenmaal buiten begon Harry super hard te lachen. ‘whahahaha genius echt geweldig! Whahaha’ Iedereen keek naar Harry die over de grond rolde van het lachen ‘wahahahah trolololol we hebben gewoon een warenhuis gemold whahaha’ na ongeveer een half uur ofzo stopte hij met lachen. ‘Hehe dat was grappig, nou wat gaan we nu doen of wacht, eigenlijk weet ik het al, ik ga een vrouw zoeken om een super sonisch kind bij op te wekken mhuwhahah’ en Harry liep weg. ‘Ik ga voedsel halen gaat er iemand mee?’ natuurlijk was dat Nialls tekst. ‘Ja ik ga mee’. Zayn en Niall gingen naar een slager. ‘nou ik ga superman kleren kopen weet niet of je mee wil’ zei Louis tegen Liam ‘Naa denk dat dat wel handig is’ Louis en Liam liepen ook weg.
Harry’s epische belevenissen
Harry liep in zijn eentje door Londen en keek rond, maar omdat het Harry was botste hij tegen iemand op. Hij viel niet want ik bedoel duhe hij is een vampier met 1000 keer betere fysieke mogelijkheden dan die van een super athleet . Harry keek op ‘oh sorry’, hij zag de ogen van een meisje . ‘Niet erg ik ben sophie’ ‘bonjoerno Sophie’ ‘oke WTF waarom frans’ ‘OMG weet je dat niet ik bedoel frans is zo 2013 echt helemaal in nu’ ‘Aha?, ‘nou ik ga weer,’ zei Sophie met een wenkbrauw omhoog. ‘Oh wacht Sophie, ik ben Harry en hier is mijn nummer’ ‘Oh oke, dankje, ga je met me mee? Ik heb een erg mooi appartementje hier in de buurt’ Harry had erg veel geluk vandaag. ‘ja tuurlijk gehehhehe.’ Harry en Sophie liepen naar haar appartement. Eenmaal daar aangekomen begonnen ze te zoenen en naja verder gebeurde er eigenlijk niks gewoon zoenen.
(Dat is grappig, want je had natuurlijk andere dingen verwacht, ohh, vieze jij…)
‘Heej, Sophie wil je met me op een date?’ ‘Ja! Dat lijkt me geweldig!’
Reageer (4)
snel verder
1 decennium geleden@BleuSeaxxx CrazyGirlxx aaw thanx girls! ik zit er nog over te twijelen om te stoppen of niet maar als ik verder ga schrijven zou het wel steeds een tijdje duren omdat ik het momenteel heel druk heb en het niet geweldig gaat. En ik zou er over denken om twilight er in voor te laten komen als ik verder schrijf
1 decennium geledenIk geef haar gelijk en dit verhaal is echt geniaal
1 decennium geledenGr gestoorde Crazy Girl evaxx