A new year and a new you.. hope that he will notice
ik schrijf het in de ik versie en als het iemand anders is doe ik de naam van die persoon en dan pov.. en dan weer in de ik versie van iemand anders.
ik ben met ron, harry, hermelien en natuurlijk fred en georg op weg naar de trein we mochten de auto van pap lenen.
we zijn op het station aangekomen en ik zie loena en marcel staan ik ren naar ze toe.
LOENA MARCEL! roep ik en omhels ze..
loena: Rozie.
marcel: heee roozz..
maar ik ga een coupé zoeken! cya
ik heb een lege coupé en ik ga zitten met mijn gitaar. ik heb heel de weg naar het station zitten denken over een nieuw nummer. ik begin wat te spelen en zing er ook een beetje bij..
tot ik iemand hoor..
zozo rooie zingen en gitaar spelen.. knap hoor ik wist niet dat je twee dingen tegelijk kon!
mijn bloed begon te koken ik wist wie het was het was MALFOY.. en ik hoor ook de schrille lag van patty! ik kijk om en kijk malfoy recht in de ogen. en ik schraap al mijn moed bij een en zeg.
Ik mag dan een rooie zijn... maar ik ben niet zo koud als jij Malfoy jij hebt het niet in je gevoel in een liedje te stoppen of om uberhoubt een lied te schrijven. jij bent koud ijs koud je denkt dat je stoer bent en mensen die jij minder vind kunt kwetsen maar mij kwets je niet want ik ik heb mijn MUZIEK.
tijdens dat ik dat zei liep ik richting malfoy en bleef hem in zijn ogen kijken. toen de voor hem stond gaf ik hem een zetje naar achter en deed de deur dicht. ik liep terug naar de bank keek nog een keer om en zag malfoy verslagen staan kijken.. ik keek weer weg en pakte mijn gitaar terug en begon weer te spelen en zingen.
DRACO POV.
ik hoor een deuntje van een gitaar een een prachtige stem die daar bij zingt. ik ga op zoek natuurlijk volgen patty korzel en kwast me.. als ik het heb gevonden zie ik dat het Rozie weasley is.. hier schrik ik wel van het meisje dat ik altijd pest heeft een stem die mij doet zweven..
en ik zeg tegen haar: zozo Rooie zingen en gitaar spelen... ik wist niet dat je twee dingen tegelijk kon..
nadat ik dat gezegt heb hoor ik de schrille stem van patty ze lacht..
Rozie:
Ik mag dan een rooie zijn... maar ik ben niet zo koud als jij Malfoy jij hebt het niet in je gevoel in een liedje te stoppen of om uberhoubt een lied te schrijven. jij bent koud ijs koud je denkt dat je stoer bent en mensen die jij minder vind kunt kwetsen maar mij kwets je niet want ik ik heb mijn MUZIEK.
ik sta verstijft dat ze dat zei deed pijn.. ik schrok van der maar nu schrik ik van me zelf waarom doet dat pijn dat ze dat zegt.. ik ben helemaal verslage en zo kijk ik ook.. ik zie haar op me af lopen ze geeft me een zacht duwtje op mijn borst ze duwt me naar achter.. en dan sluit ze de deur en gaat ze weer zitten ik zie haar nog even kijk..
Woow wat zijn haar ogen mooi...
Korzel kwast Patty we gaan.
patty: draco liefje kijk daar is een lege coupé
je kijkt ze heeft gelijk we lopen naar binnen ik ga zitten en ze komt op me schoot ze streelt over mijn wang.. maar ik wil het niet het voelt fout.. ik duw haar zachtjes van me af... gekwetst kijkt ze me aan..
patty: wat is er met mijn lieve draco'tje?
patty laat me! schreeuw ik haar zo'n beetje toe ze schrikt dat zie ik maar het boeit me niet ik zit namelijk met mijn gedachte totaal ergens anders.. vorig jaar was ze nog een klein meisje met staartjes en vlechtjes en nu nu is ze een vrouw zo prachig haar lange rooie haar siert haar gezicht.. ze heeft mooie vormen gekregen..
DRACO STOP dit mag je niet denken ze is een weasley!
je word uit je gedachte wakker gemaakt door??
voor de volgende keer!! maar ik wil wel reacties anders komt er geen volgende!!
xx
Reageer (5)
ga nu onmiddelijk verder
1 decennium geledenjaaaaaaah snel verder anders word ik boos hoor :Y)
1 decennium geledenxxx
verder
1 decennium geledenomg een weasley en de malfoy
1 decennium geledenook weer is iets nieuws
verder<3
suuuuuuuuuper!<333
1 decennium geledenheeel snel verder:D