"Dit zijn mijn pokémon" lachte Kevin "Die storm was voor mij geen probleem. Ik ben gewoon op Gyarados' rug geklommen". "Ik heb gehoord dat het een moeilijke taak is om Gyarados te trainen" zei Jonathan. "Ja" zei Kevin "Maar als je hem nou eenmaal getraind hebt is het de liefste pokémon die er is". "Je hebt de mijn nog niet ontmoet" zei Sofie "Daar staan ze". Ze maakten nadien kennis met de pokémon van Sofie: Blastoise, Rapidash, Dewgong, Vileplume, Wigglytuff en Ninetales. Plots viel het licht uit. Een pokémon vloog naar beneden. "Dit is de grootste pokémon meester en ook de grootste pokémon van dit eiland" zei het meisje "En spoedig van de hele wereld: Mewtwo". "Een pokémon kan geen pokémonmeester zijn! Dat kan niet!" zei Kevin. "Zwijg mens! Vanaf nu ben ik hier de gene die de regels bepaalt!" zei Mewtwo. Hij gebruikte zijn psychische krachten en gooide Kevin in de fontein. "We zullen je leren!" zei Kevin kwaad en zette Gyarados in. Kevin beval Gyarados om een hyperstraalaavanl te doen maar Mewtwo hield de aanval tegen en Gyarados vloog terug in de fontein. Nidoqueen, Golduck en Vaporeon kregen een natte douche door de val in de fontein en een gewonde Gyarados lag naast Tentacruel en Seadra in de fontein. "Nee! Gyarados!" zei Kevin. "Kinderspel" zei de vrouw. "Jou heb ik niet meer nodig!" zei Mewtwo. De vrouw was bevrijd van de betovering en alle trainers kwamen erachter dat de mysterieuze vrouw zuster Joy was. "Waar ben ik? En hoe ben ik hier in hemelsnaam beland?". "Ik heb je in mijn macht gehad!" zei Mewtwo "Ik heb je van het pokémon center hier naartoe getransporteerd! Ik heb jou gekozen om zeven trainers te lokken naar mijn kasteel!" zei Mewtwo. "Ellendeling!" zei Aurelie. De leden van team Rocket wisten het kasteel binnen te komen. Ze kwamen plots terecht in één of ander laboratorium. Ze zagen drie pokémon in tanken slapen: Charizard, Blastoise en Venusaur. Jessie ging zitten en zette per ongeluk de computer aan. De machine nam drie haartjes van Meowth zijn staart. Een Persian kwam in de tank. "Maar ik ben Meowth" zei Meowth. "Maar die in de tank zit is Persian" zei James. "Dat is jouw evolutie" zei Jessie. De stem in de computer vertelde alles over hoe ze Mewtwo hebben gemaakt. "Dus iemand heeft die Pokémon gemaakt in dit laboratorium. Maar als Mewtwo het allemaal vernietigd heeft..." zei Jessie. "Dan moet iemand het weer opgebouwd hebben" zei James "Maar wie?". Mewtwo zei "Jullie mensen zijn een gevaarlijk soort! Ik ben gecreeërd om over de wereld te heersen en jullie te verwoesten!". "Dus je haat alle mensen?" zei Max "En je gaat ons vernietigen om de pokémon te redden?". "Nee" zei Mewtwo "Jullie pokémon zullen niet gespaard blijven! Jullie pokémon zijn niks anders dan slaven!". Pikachu werd boos. "Dus je bedoelt dat ik het mis heb! Dat je niet de slaaf bent van dat mens? Je bent zijn vriend? Jij bent net zo zielig als de rest!". Mewtwo gebruikte zijn krachten en gooide Pikachu tegen Jonathan. "Jonathan, gaat het?" zei Max. "Kom niet aan Pikachu!" zei Jonathan. "Mensen en pokémon zullen nooit vrienden worden!" zei Mewtwo. "Ik snap niet waarom ik je niet zou kunnen vangen!" zei Ali en zette Rhyhorn in. Mewtwo nam Rhyhorn bij zijn hoorn en zwierde hem op de feesttafel waardoor de fruitschaal en de taart bij Sandslash, Hitmonlee en Scyther terecht kwamen. "Nee! Rhyhorn!" zei Ali.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen