I thought you had forgotten me - Harry Styles
Ik hoop dat het niet te ingewikkeld is me alle pov's en het is best wel een lange One Shot.
Cait Black pov
"Klaar?"
"Jup!"
"Ofcourse"
"3,2,1"
Ik klik op de muisknop en ons filmpje staat op Youtube.
Samen met mijn beste vriendinnen, Lore en Thaïs, maak ik filmpjes, van ons terwijl we covers zingen en daarna plaatsen we deze op youtube.
"Hij staat online!"
"Yeah!" Lore doet een sprongetje in de lucht waardoor Thaïs en ik haar lachend aankijken.
"Wat?" Vraagt ze.
"Niets hoor" lacht Thaïs.
"Cait!?"
Ik spring op en ga naar de trap waar mijn moeder me riep.
"Wilt er iemand een wafel?" Vraagt ze.
"Meiden? Mams heeft wafels gebakken. Iemand?"
"Jhaa!" Allebei springen ze op en rennen de trap af. Ik volg hen, want mams bakt echt de beste wafels ooit!
Ondertussen heeft hun filmpje al meer dan tweeduizend views en er blijven er maar bijkomen en één van hen is niemand minder dan Niall Horan
Harry Styles Pov
"Haz, kijk eens" Zegt Niall plots. Vragend kijk ik op van mijn iphone.
"Wat is er?" Vraag ik, te lui om op staan.
"Woow.." Hoor ik plots ergens vandaan komen. Liam slaagt meteen een hand voor zijn mond en begint zachtjes te blozen als hij merkt dat iedereen naar hem staart.
Hij schud zijn hoofd waardoor we allemaal gewoon verder doen met wat we bezig waren; Zayn en Louis zijn een raar spel aan het spelen waar ik niets van begrijp en ik zit wat op mijn iphone te tokkelen. Opeens klinkt er muziek van uit Niall's richting.
"Niall..!" Waarschuwt Louis hem, doelend op dat hij de muziek moet uitzetten, maar Niall negeert hem losweg.
"Nialler, please!?" Vraagt hij nogmaals.
"Wat?" Vraagt Niall plots bot.
Oh nee, dit gaat de verkeerde kant op.
"Jongens, alsjeblieft. Ik weet dat we al lang in de tourbus zitten, maar hou jullie nog even in, straks mogen jullie uitstappen en Niall, als je muziek wilt luisteren, wil je dan op je bed gaan zitten?" Vraag ik zo vriendelijk mogelijk.
"Waarom kunnen zij niet weg gaan?"
"Nialler, alsjeblieft?"
Hij zucht, maar staat uiteindelijk op en gaat naar de slaapkamer, samen met Liam en zijn laptop.
Na een tiental minuutjes begin ik me verschrikkelijk te vervelen. Ik sta op en ga naar de kamer waar Liam en Niall zitten. Halverwege loop ik snel de kleine badkamer even binnen en bekijk mezelf in de spiegel. Ik leg mijn krullen wat beter in model en schrik op als ik ineens drie prachtige meisjesstemmen hoor. Als de muziek voor even wegvalt zingt één van hen haar solo. Een prachtige stem, die ik uit de duizenden herken. Ik spurt richting de kamer en spring op Niall's bed.
Ik kijk naar het scherm van zijn laptop dat op zijn schoot staat.
"Cait..!" Zeg ik, wijzend naar een prachtig meisje dat samen met nog twee andere meisjes een cover zingt van een liedje dat ik niet ken. Mijn blik glijdt over de jongedame die ik uit de duizenden herken. Cait, mijn Cait.
"Cait?" Vraagt Liam.
"Ja, Cait" antwoord ik,
"Al van kleins af aan kennen we elkaar, we hebben altijd samen op school gezeten en ik voelde voor haar meer dan alleen vriendschap, maar door mijn carrière ben ik haar uit het oog verloren en heb ik haar nooit meer gezien."
"Oh, Haz, waarom heb je daar nog nooit iets over gezegd ?" Vraagt Liam.
Ik haal mijn schouders op.
"Ni, hoe kom jij hier plots aan?" Vraag ik waardoor hij zachtjes begint te blozen.
"Nialler?" Vragen Liam en ik tegelijkertijd, met een grijns op ons gezicht.
Niall bijt op zijn onderlip en wordt zo nog roder dan hij al was.
"Ik vond Lore wel schattig." Zegt hij zachtjes.
"Oelala!" Joelt Liam nerveus.
"Wie is Lore juist?" Vraag ik Niall en met een glimlach wijst hij een prachtig meisje aan op het scherm.
"Liam?"
"Ja?"
"Waarom doe je zo nerveus?" Vraag ik.
"Nerveus? Ik ben niet nerveus..!"
"Hij vindt Thaïs gewoon sexy" fluistert Niall in mijn oor waardoor mijn ogen groot worden.
"Liam vindt Thaïs sexy!" Zeg ik, misschien iets te luid naar Liam's zin want hij vliegt op me en lachend kom ik in kietelgevecht terecht, dat ik nooit kan winnen.
Cait Black Pov
Mams overheerlijke wafels zijn allemaal op en zo snel ik kan spurt ik samen met Lore en Thaïs naar boven. Ik open mijn laptop en
Merk dat we al over de vijfduizend views zitten. Ook hebben we al heel erg veel reacties, waarin staat dat ze het zo mooi vinden. Meteen krijg ik op mijn profiel er een hoop subscribers bij.
"Cait, je zit over de twintigduizend subscribers!!" Joelt Thaïs vrolijk waardoor ik begin te glimlachen.
"Geweldig!" Beaamt Lore.
Ik heb al meerdere filmpjes gemaakt en vanaf dat Lore en Thaïs mee zijn beginnen doen kreeg ik als maar meer kijkers. Ik glimlach en laat me languit op mijn bed vallen. Als hij me nu maar zou zien..
Harry Styles Pov
Die avond zat ik als laatste nog in de woonkamer van de tourbus. Morgenochtend komen we eindelijk aan zodat we kunnen optreden. Al een hele avond ben ik naar de filmpjes van Cait en haar vriendinnen aan het kijken. Ik ben er gewoon verslaafd aan geraakt. Haar stem is zo mooi. Op haar kanaal stonden haar Twitter en Instagram account, waarop ik haar dan ben gaan volgen, hopend dat ze het zou zien. Ik wil haar zo graag nog eens spreken. Ik hoop gewoon zo hard dat ze me nog kent, net zoals vroeger. Dat ze me kent zoals de Harry van vroeger en niet de Harry van One Direction. Met elk filmpje dat ik zie worden mijn gevoelens terug heviger. Ik hou gewoon zo veel van dat meisje.
"Haz..?" Een zachte stem laat me opkijken. Het is Louis die de woonkamer binnenkomt. Zijn haar staat alle kanten op van het slapen, wat ervoor zorgt dat ik een grinnik niet kan onderdrukken. Een shirt heeft hij zoals gewoonlijk niet aan om te slapen, dus zijn bovenlichaam glimt wat door de straatverlichting die door de geblindeerde ruiten naar binnenvalt.
"Waarom zit je hier nog? Het is 3uur in de nacht."
Hij komt naast me zitten en zijn gloeiend bovenlichaam zorgt ervoor dat ik meteen warm heb.
"Wie is dat meisje?" Vraagt hij.
Ik kijk hem aan en bloos eventjes.
"Cait" antwoord ik.
"Cait?"
"Het meisje waar ik zielsveel van hou"
"Hoe ken je haar?"
Ik glimlach en vertel Louis alles over Cait, waardoor hij ook begint te glimlachen.
"Heb je haar telefoonnummer niet meer?" Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd.
"Ik ben al een paar keer van mobiel veranderd en haar nummer ben ik kwijt geraakt." Zeg ik sip.
"He, geeft niet maat! Je zal haar nog wel tegenkomen, geloof me!"
Ik zucht en leg mijn hoofd neer op Louis' ontblote schouder, waar ik na vijf minuutjes in slaap val.
De volgende ochtend word ik wakker door pijn ik mijn nek. Ik voel hoe er een deken over me heen ligt, maar ik lig niet in mijn bed. Een warm lichaam ligt achter me en langzaam herinner ik me deze nacht. Doordat ik op zijn schouder aan het slapen was in Louis onderuit gezakt waardoor ik over zijn benen lig, met mijn hoofd tegen zijn borst. Een onhandige positie moet ik zeggen, mijn rug en nek doen verschrikkelijk veel pijn. Met een pijnlijke kreun kom ik rechtop waardoor het deken dus op de grond valt en Louis meteen over zijn hele lichaam kippenvel krijgt. Ik glimlach en neem mijn iphone terug vast. Op Twitter scrol ik door alle meldingen, maar niets van Cait. Op Instagram evenmin.
Ik zucht en zak terug onderuit. Laat ons maar eens terug 'fangirlen' of in mijn geval 'fanboyen' als dat woord bestaat tenminste..
Op Twitter stuur ik haar een hele hoop tweets en op Instagram hetzelfde. Als ze me nu maar had opgemerkt...
~ Aantal weken later ~
Cait Black Pov
De volgende ochtend open ik mijn ogen door het geluid van mijn mobiel. Het is Thaïs die me belt. Vermoeid neemt ik op,
"Cait?" Vraagt ze opgewonden.
"Jha..?" Vraag ik met een schorre stem.
"Onze laatste filmpje heeft meer dan zeven miljoen views!!" Gilt ze door de telefoon. Ik zit meteen rechtop in mijn bed.
"Nee? Echt?"
"Jaa!"
"Heb je Lore al gebeld?" Vraag ik.
"Nee, dat ging ik nu doen"
"Ok, bye!"
"Byee!!"
Typisch Thaïs als ze helemaal opgefokt is.
Ik open mijn Twitter en merk dat ik heel wat meldingen heb. Ook een heel aantal nieuwe volgers. Ik scrol even door de lijst van de mensen die mij nu volgen, en met een trillende vinger scrol ik een tweetal personen terug.
'Harry Styles' hij volgt me..
Ik bekijk zijn profiel en zie dat hij me een hele hoop Tweets heeft gestuurd. Hij kent me nog..?
Meteen volg ik hem terug op Twitter en antwoord ik zijn en nog wat andere Tweets. Onmiddellijk krijg ik een antwoord van hem. Ik ga opnieuw neerliggen in mijn bed en ik had nog lang niet gedaan met praten over het verleden met hem.
~ 2 maanden later ~
Hier sta ik dan, samen met Thaïs en Lore sta ik tussen allemaal gillende directioners. We zijn hier vandaag voor hun concert, maar niet alleen daarvoor. Zonder dat ik ervan wist hadden Lore en Niall contact met elkaar opgenomen, hoe, weet ik niet, maar ze zijn nu wel heel erg goed bevriend met elkaar en ze heeft kunnen regelen dat we na de laatste kleding switch, backstage mogen.
Met Harry heb ik nog elke dag gesproken, iets wat af en toe niet zo handig was, want hij was heel vaak in Amerika en ik was nog steeds thuis waardoor één van ons twee 'snachts moest opblijven, maar dat had ik er wel voor over. Elk sms'je of elke Tweet die hij me stuurt, zorgt ervoor dat mijn hart op hol slaat. Mijn gevoelens zijn in al die tijd niet weg geweest voor hem. Als de deuren open gaan worden we bijna gemoesd tussen alle duwende fans, maar voor ik het besef worden Thaïs, Lore en ik opzij getrokken door een bodyguard. Zonder een woord te zeggen wijst hij ons de weg tot we zo te zien backstage zijn.
"Lore!" Een Iers accent laat ons alledrie opkijken en daar staat Niall
"Niall!" Lore rent naar hem toe en vliegt hem rond de hals. Hij vindt het zo te zien niet erg en knuffelt haar maar al te graag terug.
"Heey" zeggen Thaïs en ik wat verlegen.
"Hey" antwoordt Niall,
"Als jullie willen mogen jullie van hier ook het concert volgen in de plaats van in de zaal" stelt hij voor.
"Graag" antwoorden we alledrie in koor.
"Niall!?" Een stem, die ik maar al te goed ken roept zijn naam.
Niall schrikt op en duwt ons een kleedkamer binnen. Zo te zien is het zijn kleedkamer.
Ik hoor hoe Harry en Niall wat afspreken voor het concert straks waarna de deur terug langzaam open gaat.
"Sorry, maar Harry mag jullie echt niet zien. Ik moet zo op, wanneer we op het podium zijn mogen jullie hier uit hoor, zorg gewoon dat de anderen je niet zien." Zegt hij,
"Paul zal jullie komen halen als we op zijn. Okay?"
"Okay!"
"Tot straks" Niall wil de kamer uit gaan, maar Lore houdt hem tegen.
"Succes" fluistert ze.
"Dank je" en hij drukt een zoen op haar wang, waarna hij naar buiten gaat. Met een gigantische glimlach kijkt Lore ons aan. Lachend schud ik mijn hoofd.
Niet veel later gaat de deur opnieuw open en een man, ik veronderstel Paul, staat kn de deuropening.
"Normaal gezien komen ze binnen drie kwartier terug van het podium om van kleding te wisselen" deelt hij mee. Alledrie knikken we waarna we toch van het concert gaan genieten. Na een tijdje moet ik plots dringend naar de wc. Ik haast me er naartoe en wanneer ik gedaan heb en mijn handen heb gewassen hoor ik hoe ze van het podium komen. Om de hoek zie ik hoe Lore en Thaïs terug Niall's kleedkamer ingaan, maar ik ben niet snel genoeg want in zie hoe Zayn al van de trappen komt. Zonder goed te beseffen wat ik doe, open ik een deur en ga naar binnen.
Sh*t, een kleedkamer van één van de jongens. Ik wil nog snel naar buiten gaan, maar de deur wordt al opengesmeten en twee mosgroene ogen kijken me geschrokken aan.
"W..w..?"
Ik bijt op mijn lip en voor een seconde sluit ik mijn ogen.
"Cait..?" Vraagt een lage, ruwe stem.
Ik open mij n ogen opnieuw en kijk hem aan.
"Jha?" Zeg ik zacht, maar voor ik het weet vliegen er twee armen rond mijn middel en word ik in de lucht getild. De warmte van zijn lichaam overspoelt me helemaal en de vlinders in mijn buik weten niet waar heen te gaan.
"Ik heb je gemist..!" Zegt hij.
"Ik jou ook!"
Ondertussen staan de vier anderen, samen met Thaïs en Lore al bij kn de kleedkamer, maar ik trek me er niets van aan en druk mijn lippen op de zijne. Hij antwoordt mijn zoen waardoor ik glimlach tegen zijn lippen.
"Ik hou van je, Harry" zeg ik wanneer ik zijn lippen loslaat.
"Ik ook van jou"
Reageer (3)
Omfg,
1 decennium geledenJe bent een schat en schrijft super mooi!
awwwww wut un cutiepies
1 decennium geledenAawwhh! Ze zijn weer vrienden en zelfs meer en asdfghjkl cute!
1 decennium geleden