Het is nog een klein stukje, maar he begin is groten deels een beetje klein. Maar dat kotm vanzelf wel;) hoop dat iemand dit ooit gaat lezen xp
xx

Er was eens een erg populair meisje, die naar het concert van One Direction ging. Ze ontmoette hen en ze wouden allemaal wel iets met haar en ze kon dus uit ze alle 5 kiezen. Ja dat is dus overduidelijk niet mijn leven…..





Dit is een realisticher beeld,



‘Gosch, heb je die nieuwe jongen gezien? Hottie’ Ik loop naast Lucia door de gangen van onze highschool. Het is ons laatste jaar en hier na gaan we rond trekken door Canada. ‘Nope niet gezien, mihhi ik heb zin in een lolly, LOLLY!’ Ze begint als een retarded door de gang te rennen. Ja dat is dus mijn vriendin. Ik ben allang, lang laang vriendinnen met haar. Diep in gedachten loop ik door terwijl Lucia om me heen springt. Op eens bots ik random tegen iets groots en naja nietmassief (het is warm… ik val op de grond, Gosch niet alweer. Ik kijk omhoog en kijk in de ogen van de nieuwe jongen, achter me hoor ik lucia roepen ‘OOOHDAAYUUMM!!’ Ik word helemaal rood en begin te stotteren. “eehh… S-sorr-y." Nou well done Sophie.

ik hoor mensen om me heen lachen. Ja in een film of zo, zou de knappe jongen zich verontschuldigen, heel nieuwschierig zijn naar mij, me uit vragen en we leefde nog lang en gelukkig. Ja niet echt mijn geval.

welkom in mijn leven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen