helloo, Oke guys ik heb een probleem. Ken je dat gevoel dat je graag het nummer van een van de jongens van Mainstreet wil gewoon om de kick. Nou dat had ik gister en zonet dus ook. Ik ben op twitter gaan zoeken en kwam aan het nummer van Rein. Alleen nu weet ik dus niet wat ik moet doen. Ik denk niet echt dat hij op mij zit te wachten want hij heeft ook een prive leven en nu ook nog eens pww ( haha ik ook maar die begint donderdag pas). Maar aan de andere kant lijkt het me ook wel weer gaaf om hem een keer te spreken wat een grote kans op levert dat hij me op app blokt. Als hij het tenminste al is..... Oke lastig dit ik denk dat ik er gewoon niets mee ga doen. Whaha sorry dat ik jullie hier mee lastig val ga maar gauw naar onder om te lezen en ik probeer nog een stukje

XXX iris

Voor de derde keer deze ochtend gaat de bel. Waarna Julia zegt 'Kom mee het is pauze'. Ik loop achter Julia een soort aula binnen waar we aan een tafeltje gaan zitten. Er komen steeds meer mensen uit onze klas aan het tafeltje zitten en na een tijdje zitten we er met z'n achten. Ik, Julia, Luke, Femke, Danny, Tim, Vivian en Emiel. 'Heb je het een beetje naar je zin bij ons in de klas' vraagt Vivian nieuwsgierig. 'Ja jullie hebben echt een toffe klas alleen op sommige momenten mis ik gewoon mijn vrienden uit Dedemsvaart, dan heb je echt iets van die zou nou dat gezegd hebben.' Tim knikt begrijpend 'had je veel vrienden?'. 'Nou niet echt super veel ofzo, we hadden een vriendengroepje van iets van 10 personen maar daar binnen ging ik met de ene wel veel meer om de met een ander'. 'Jennifer bijvoorbeeld was ik al bevriend mee vanaf de basischool en dan is het gewoon raar dat je elkaar niet meer zo vaak ziet'. 'Ik denk dat je je er gewoon even door heen moet slaan' zegt Julia. Ik knik en pak mijn flesje drinken uit mijn tas. 'We willen je er best mee helpen hoor' zegt Luke. 'Dankje' zeg ik en neem een slok van mijn sinas. Niet veel later gaat er opnieuw een bel en staat iedereen weer op om naar de les te gaan.

De lessen gingen snel voorbij en voor ik het wist ging al weer de laatste bel. Ik loop naar de plek waar ik vanochtend mijn jas neer gehangen heb en trek hem aan. Plots hoor ik naast me 'He Iris misschien zin om vanmiddag met mij mee te gaan'. Ik kijk opzij en zie Julia staan. 'Is goed ik app Olivier wel even dat ik later kom'. Samen fietsen we richting Julia haar huis en zet ik me fiets tegen de garage aan. Ik volg haar en kom in een grote kamer terecht. 'Mam we zijn thuis' hoor ik Julia roepen. Niet veel later verschijnt haar moeder vanuit de keuken. 'Dit is Iris ze is vandaag nieuw bij ons in de klas gekomen'. 'Oh ben je verhuisd'? Ik knik en vertel haar het verhaal. 'Dan zul je je vrienden natuurlijk wel missen'. 'Ja het valt nu wel een beetje mee, nu ik mijn klas ontmoet heb weet ik zeker dat ik hier ook leuke vrienden zal krijgen'. 'Nou genoeg gepraat, Wij gaan naar boven'. Ik zwaai nog even naar haar moeder en loop dan achter Julia aan de trap op. Ze zwaait sierlijk haar kamer deur open 'Tadaaaa mijn paleis. Ik loop de kamer binnen en zie meer dan 50 posters hangen van maar 1 band. BBRAVE. 'Wow BBrave fan'? vraag ik 'Jep jij ook'? 'Nee Mainstreet maar het is niet dat ik iets tegen ze heb, ik vind Mainstreet gewoon beter'. Julia knikt 'zo heb ik dat ook'.

Reageer (4)

  • UrWishhx

    Ik zou hem ook appen , ik krijg morgen trouwens ook nmr van Rein van een vriendin van mij ma die was vandaag haar mobiel vergete haha Trouwens wa i u twitter ik heb juist aangemaakt x

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    Ik zou hem wappen en met iets origineels komen oftewel ik ben het met JustEsmee eens

    1 decennium geleden
  • JustEsmee

    Tja, uhm, je kunt hem appen, maaar dan heb je inderdaad de kans dat hij je gaat blokken... of je moet gewoon wat orgineels sturen! Dat zou ik doen hahaha : D
    Maar je moet het zelf weten! X

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    Ik zou hem appen :-)
    Mag ik ook zijn nummer? Plzzzzzzzzzzz

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen